صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

انتظار

موبایلم شکسته.

دو روزه تقریبا و من در حال انتظار کشیدنم.

انتظار اینکه کسی باهام تماس بگیره.

شماره بیشتر دوستام ، داخل گوشیم سیو بوده. نه داخل سیم کارتم.

سیم کارتم انداختم داخل گوشی خواهرم.

و منتظرم یک نفر دوستام باهام تماس بگیره.

شکر که حداقل یکنفر پیامک داد نگرانتم.

می دونی، خیلی نگرانم که کسی منو به یاد نداشته باشه. 

برام جالبه بدونم بعد چه مدت غیبت متوجه نبودم می شن.

اصلا متوجه می شند???

20 مهر1396

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 20:31 http://ellie123445.blogsky.com/

حس بدیه فکر کنی فراموشت کردن

اوه بدتر از اون این هست بفهمی دوستات این مدت خیلی گرفتار بودن اما من با خودخواهی دلم توجه می خواست:///

مترسنج یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 21:44

هر از گاهی میام و سر میزنم اینجا...درسته بی سر و صداست اما اینو به پای بی معرفتیمون نذاری...
مث همیشه منتظر خبرای خوبتونیم

من خیلی وقته لذت معاشرت با ادما رو از خودم گرفتم
اینو امروز فهمیدم که بعد مدتها به یکی از دوَستام زنگ زدم و تمام اون اضطراب و نگرانی که داشتم ناپدید شد.
من باید به دوستای وبلاگیمَ سر می زدم.

همینکه میدونم کسایی هَستن که به فکر من هََستند برام یک دنیا ارزش داره.
ممنون که به فکر من هستین.

بهامین پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 21:34 http://notbookman.blogsky.com

گاهی متوجه این فراموشی ها شدن سخته

بله خیلی سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد