صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیز جانم :***

سلام عزیزم

سلام زندگی من

:)))

باید خدمتتان عرض کنم که ملالی نیست 

کلا ملال نیست 

سختی هست. مشکلات هست اما تاب تحملش هم هست

پس بدان ملالی نیست بجاش توکل هست.

و شکر گزار بودن :)))

امیدوارم چشمم روی حقایق وجودم باز شه و اینقدر نق نزنم چرا من اینجوری اونجوری ام :)))

وای باید اعتراف کنم یک نق زننده همیشه از نق زدن لذت می بره.

اگر بتونم لذت نق زدن در وجودم از بین ببرم عالیه :)))

وای همسری نمی دونی حرف زدن با تو.چقدر لذت بخشه.

من بشینم در کنارت و چای بنوشیم و حرف بزنیم و در کنار هم ببینیم و لذت ببریم و .....

کلا ملالی نیست:))))

اگر فکر کردی از دوریت ملالی هستی اشتباه کردی

درسته تو نیستی اما " امید وصال" هست :)))

همسرمممم 

بی زحمت یک حبه قند بهم بده

چای امروز بد جور پر رنگه 

خوابم گرفت

شبت دمنوش آرامش 

:*****



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد