صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیز دل تبسم :***

اخ عزیزم می دونی کاش یکبارم شده تو بهم سلام می کردی

مثلا می گفتی سلام تبسمی :)))

اما خوب با دو تا بوسه و سه تا کرشمه بهت ارفاق میدم و بازم من بهت سلام می کنم

چیکار کنم

یه موفرفری که بیشتر ندارم :)))

سلام موفرفری جانم :****

سلام عزیزم

کاش بودی و سر گردونی نبود

کاش بودی و دلتنگی نبود

کاش بودی و این یادداشتها به شکل دیگه ای نگاشته می شد.

کاش

اما کاشتن رو کاشتن و موفرفری ازش در اومد :***

اخه عشقم 

من کجا و این حجم سر سبز نبودنت کجا

نمی گی دلم برات تنگه???

لابد نمی گی دیگه:)))

عشقم 

مرد من

خنده داره که حتی ذهنم به شدت تکذیب می کنه نیامدنت رو

انگار تمام وجودم فریاد می زنه 

تو میایی

امیدوارم وقتی میای فری به سرت مونده باشه

:)))

من همچنان به خود مشغولم

به روزمرگی

و به تو 

شبت بخیر تصویر بوسه های نقش بسته من بر گونه هایت :******

نظرات 1 + ارسال نظر
s جمعه 16 تیر 1396 ساعت 23:23 http://sj69.ir

زیبا بود

ممنون عزیزم:****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد