صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام نازنین مرد :**

سلام نفسم

امروز ساعت پنج صبح بلند شدم و رفتم سراغ وبلاگم  ,تا مثل همیشه برات بنویسم

اما دو خط بیشتر ننوشتم که طاقتم طاق شد و دیگه ننوشتم.

:))) باید اعتراف کنم از زور خواب داشتم می مردم. 

بدنم خواب احتیاج داشت خوبببب

رفتم لا لا کردم و عشق نویسی ام رو گذاشتم برای بعددد :))****

عزیزم, مرد زندگی من

می دونم که باید واقعیت زندگی رو قبول کنم

خوب زندگی ادامه داره و من دنبال سهم بیشتری از لذت های کوچیک زندگی هستم.


امروز اش جو پختم 

عالی شده بود :)))

راستی یه دبه شور هم انداختم

این فصل سال مغازه, گل کلم اورده بود 

:))) منم عین یک کدبانوی نمونه گل کلم خریدم و دو تا دبه ترشی و یک دبه شور درست کردم. :)


می دونی عشقم وقتی داشتم ترشی و شور درست می کردم مدل به مدل در ذهنم ترشی درست می کردم برای خونه مان . عجب ترشی های هم شده بود

از کارهام خندم می گیره عین زنهای نسل قبل درست عین مادرهامون شدم. ترشی می ندازم.

اش و سوپ درجه یک درست می کنم.

رب انار می گیرم :)))


می دونی عزیزم من عاشق کارهای منزلم

دلم یه خونه می خواد همراه با مرد خونه :****


مرد خونه من هر جا هستی

سرت سلامت :****

شبت بخیر نازنینم :******

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran شنبه 3 تیر 1396 ساعت 06:36 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خسته نباشی عزیزم تبسم بانو ام:-*:-*:-*
سلامت باشند و باشید

سلام عزیزم
پاینده باشی دختر زیبا :-*

الهام شنبه 3 تیر 1396 ساعت 00:38

دهنم آب افتاد با خوندن این پست
من عاشق ترشی ام

سلام
جات خالی خیلی عالی شده بود عزیزم :*****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد