صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم

مرد خوب من سلام


مدتهاست که دس از خیالت کشیدم. 

:))) لجبازی کردم تا جای خالی خیالت رو با وجود واقعی ات پر بشه تا ابد که نمی شد گوشه دلم خالی بمونه ????

می شد نه والا نمی شد :)))


می خندم و شکر گذاری می کنم و مدام امیدوار و نا امید می شم. و هرزگاهی بی رحمانه در موردت نظر قاطع صادر می کنم :)))

 و در عالم خیال پناه می برم به داستانی که زمان بچگیم خواندم

و می شم اولین زن غولی که در چراغ جادو سالها اسیر شده. و بعد سالها اسارت وقتی کسی از این اسارت درش میاره به خدمت طرف می رسه :)))


نمی دونم مرد من

موفرفری عزیزم

کدوم برای یک زن سخت تره????

1_ یک ازدواج کردن و محبت ندیدن از جانب همسر

2_ ازدواج نکردن و محبت ندیدن از جانب مو فرفری


بازم خدا رو شکر که مشکل من در زندگی ازدواج نکردنه 

من دختر خوشبختی ام

:))) موفرفری من

عزیزم

تو حاظری با دختری که یه بافتنی سفید در خیالش پوشیده ازدواج کنی ???

از تصور خودم در لباس سفید عروسی عاجزم اما اون لباس بافت سفید عجب در خیالم نشسته :)))

زمستان بیا خواستگاریم 

باشه مرد من :)))


امشب کلی فکر کردم

به تمام ممنوع های عالم فکر کردم

و در اخر وقتی لبریز از حس های تلخ شدم 

بلند گفتم خدایا من چقدر  خوشبختم

شکرت

تا مادرم متوجه ناراحتی افکارم نشه :)))


من به خود

به تو

و به زندگی دیر کردم 

غول شدم و خودم اسیر افکارم کردم 

:)))


عشق من,  می گند امید اخرین چیزیه که یک انسان از دست میده

و پر از آخرم 

و پر از امید


هر دم  با ترفندی جدیدی جای خالیت رو پر می کنم

یک شب با خدایمان

شبی با دلی پر از امید

شبی به فکر آزادی و بی نهایت 

شبی با لیلای جان 

و شبهای بسیاری با بازی کردن با گوشی موبایل و حل سودکو و مطالعه 

و هرزگاهی با دلی پر از غم

:))))


صدام رو می شنوی مرد من????

اگر نمی شنوی یادداشتام رو برات رمان صوتی کنم تا بلکه با گوش جان بشنوی :))


اخه تو چجور مردی هستی هان???

هزاری هم به جانت غر بزنم کم است

درست است که من دور از دسترسم

نیستم

محوم 

اما خوب می دونم اگر مردی زنی رو بخواد هر جور شده بدستش میاره و قلبش تسخیر می کنه

حالا هر چقدرم اون زن محو باشه و دور از دیده 

بازم بدستش میاره :)))

و این دانسته من به ضرر توست 

چون هزاری هم بهانه بیاری برای سالها نبودنت باورم نمیشه :)))


شبه نصف شبه و من باز هم بی خیال از تاثیر دیر خوابیدن بر اضافه وزن نشستم و افکارم رو چرکنویس نکرده همینجور نامرتب و شلخته و از شاخه ای بر شاخه های بسیار پریده بر رشته تحریر در میاورم :)))


اگر از من بپرسن 

تو و موفرفری چه جوری بهم رسیدن?

می گم از پس یک سکوت صدام رو شنید 

:)))


عشق من 

موفرفری من

شبت پر از آرامش 

شیک بخوابی با کت و شلوار و لباس رسمی تا ایشالله صبح که از خواب بلند می شی بدنت یه نموره کوفته بشه تا بلکه به سرت بزنه از این مجردی در بیای و سر سامون بگیری 


:))) عشقم 

شبت خوش :********

و شیککککککککککک ;)



نظرات 1 + ارسال نظر
الهام جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 17:45

تبسم جان با کت و شلوار بخوابه لباسا حیف میشه هااا

تصور موفرفری با کت و شلوار اونم درست وقتی از شدت خواب غش رفته برام جالب بود .
:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد