صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

دو سال :))

سلام مرد مو فرفری من :))

عزیزم , مرد من

مادرم معتقده اگر تا دو سال دیگه به هم نرسیدیم دست از این عشق بردارم و بی خیال دنیای دونفره بینمون بشم.

:)))

مامان می ترسه بیماری من به خاطر غم و غصه ناشی از تجردم باشه.

اما من که شکر گذارم و تا می تونم به بزرگی خدا پناه می برم.

نمی دونم والا :)))

شایدم در درونم یه غم پنهان هست که منکرشم 

مرد خوب من 

عزیزم

ایا دوست داشتن تو سبب این درد هست???

هر چی فکر می کنم با خودم می گم عشق یعنی آرامش یعنی ایمان به رسیدن ... خوب این که چیز بدی نیست ادم رو مریض کنه:)))

آیا به نظرت باید بی خیالت بشم???

راسی یه چیز دیگه ذهنم مشغول کرده

اگر بیماریم به نظرت مهم باشه و هیچوقت به این خاطر باهام ازدواج نکنی اونوقت چی???

مرد من می بینی:))

زندگی عجیبه

حتی در پس ذهنم و در تاریکترین نقطه وجودیم منکر نرسیدن ما به همدیگه می شم. 

در چه حالی مرد من???

با تبسم روی لبات در چه حالی???

اون لبای که به تبسم باز می شند رو باید بوسید 

:*******

شبت خوش نازنین مرد من 

اگر عمری باقی باشه 

امیدوارم در کنار وجود آرامش بخش و قوی تو سپری بشه.

چشام رو مدت کوتاهی بستم و منتظر بوسه ات شدم. :)))

من رو نبوسیدی :)))

اما تصورش لذت بخش بود

:))) شبت پر از آرامش 

خداحافظ 


نظرات 3 + ارسال نظر
علی امین زاده چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 15:45 http://www.pocket-encyclopedia.com

ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و شادی برای شما و خانواده ی محترم:

یک اسارت دلپذیر
http://www.pocket-encyclopedia.com/?p=1651
ready up و منتظر حضور سبزتان

سلام
ممنون
سال نوی شما هم مبارک :))

الهام پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 00:37

خدا بد نده تبسم جان
مواظب خودت باش گل دختر

ممنون عزیزم
باعث هشیاریم در آینده شد.
و اینکه سلامتی خیلی اهمیت داره.

مواظب وجود نازنینت باش عزیزم :***

mxu چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 03:35 http://mxu.blogsky.com

انشالله هرچی خیره پیش بیاد
از بک لینک "مرد صیغه ای" سپاسگذارم . وبلاگ جالبی رو لینک کردید کنار وبلاگتون
درمورد مطلبتون هم فقط دعای خیری بدرقتون میکنم
امیدوارم خوشبخت باشید

خواهش می کنم :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد