صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

1,2,3....

یک. دو. سه.  امتحان می شه

امتحان می شه

امتحان

من هیچوقت دانش آموز خوبی نبودم.

اما اینقدر خیالباف بودم که فکر می کردم. یکشبه می شه ره صد ساله رو رفت و تمام مطالبی رو که در طول سال نخوندم در شب امتحان بخونم و نمره خوبی بگیریم

همین خیالات باعث شد هیچوقت دانش آموز خوبی نباشم عزیزم.

همسر جان چی باید بگم ???

:))) بلاخره به قول دوستم اونچه برای ما باقی می مونه در نهایت زندگی هست.

امروز رفته بودم خرید و به اینکه زندگی ام برام مونده فکر می کردم. 

به نظرم هر دختر مجردی که سنش بالا میره قابلیت فیلسوف شدن داره. 

اما راستیتش من این مدت فقط فکر نکردم.

عاشقی هم کردم. :)))

زن یعنی عشق

عشق محض

و من وقتی زندگی خانوادگی از خودم ندارم. 

این عشق رو نثار خدا و خودم و در اخر نثار تو کردم.

البته من عاشق خانواده ای هستم که در اون متولد شدم.

اما این جدا از زندگی خانوادگی هست که ادم با ازدواج بدست میاره.

اما من و تو که با هم ازدواج نکردیم.

خدا میان من و تو است و این فاصله رو کوتاه کرده .

خدا و منو تو یه زندگی خانوادگی داریم.

اگر جسم رو در نظر نگیریم.

من خیلی وقته با تو هستم و در کنارت. 

:)))

مرد من

مردای دور برم زیاد با من مهربون نیستن. 

من محبتی از سمت مردای خانوادم به عنوان یه زن دریافت نکردم.

از مردا فقط این رو می دونم که تا حرف میزنی می خوان با توهین خفت کنند.

حق حرف زدن نداری.

حق خندیدن نداری چون سرشون درد می گیره و اکر بخندی بهت می گند توی دنیای خودتی 

:))) من هیچ مردی به عنوان کسی که آرامش بخش وجودم باشه در کنارم نداشتم.

بعضی اوقات فکر می کنم مردای فامیل من ذو به عنوان یه دختر قبول ندارند و فکر می کنند پسرم.

:)) 

اوه عزیزم

ببخش من رو

این حرفا چیه دارم نزدیک سال نو بهت می زنم. :)))

شدم یه دختر که با تمام وجودش حمایت تو رو می خواد.

دلم بی نهایت یه دنیای زنانه می خواد.

مرد من

تو به من بگو.زن بودن زیباست :)))

 مرد من نمی دونم 

نمی دونم

و هر روز به وسعت ندانسته هام اضافه می شه

ایا وقت برای عاشقی هست???? :)))


دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 23:14

سلام تبسم عزیزم
ایشالا امسال سال رسیدن تو و موفرفری به هم باشه
مطمئنم اونم کلی داره دنبال تو میگرده
اینقدر هیجان دارم برای این که بیای و بگی پیدات کرده
همیشه شاد باشی دخترمهربون

سلام عزیزم

برای من رسیدن به مرد عزیزم مثل یه معجزه می مونه.
:))
امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشی.
سالی پر از آرامش و شادی :****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد