صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

نصفه شبه همسرم..... این نامه برسد به دست همسرم

عزیزم الان نصف شبه و من باز بی خوابی به سرم زده.

نمی دونم حالم خوب میشه یا نه?

بیماری رو همه می گیرن و منم مثل همه.

فقط اینکه یادم رفته بود منم می تونم مریض بشم.

:))) عزیزم 

کمتر میام باهات حرف میزنم.

این روزا بیشتر با خدای خودم حرف میزنم تا با تو :))

حرف زدن با خدا ارومم می کنه اما امان از حرف زدن با تو :))

با تو که حرف میزنم دلم آشوبستان می شه. 

دلم آغوشت می خواد . کلامت رو می خواد و بهتر از همه وصالت رو می خواد.

می ترسم خیلی زود دیر بشه.

دیر بشه و من و تو بهم نرسیم.

:)) خدایا شکرت ....... بین من و همسرم فاصله هاست.

نمی دونم از چه نوع فاصله ای دارم حرف میزنم از زمان یا مکان ???

همسر عزیزم 

من دختر عجیبی ام

اونقدر خام و بچه ام که فکر می کنن این نامه ها روزی بدستت می رسه. اینقدر خامم که فکر می کنم امید معجزه می کنه. و دست از تلاش بر نمی دارم.

من از این سکوتی که بینمان هست چی می خوام???


بعضی اوقات فقط بی تاب کلامی هستم که بینمان رد و بدل بشه. :)))

فقط دلم می خواد صدام رو بشنوی

صدام رو می شنوی????

الان بیشتر از هر چیز دلم می خواد فرصتی برای رسیدن به هم رو داشته باشیم :)))

مرد من 

مرد من

مرد من

یعنی عشق و دوستی ما اون کیفیتی را داره که اگر ده سال قبل بهم می رسیدم تجربه اش می کردیم.

من با عشق تو جوان می شم.

و تو با عشق من جوانی می کنی.

:))) 



خدایا همسری من, صبور و آقا و با شخصیت باشه.


می بوسمت عشق من :***


نظرات 1 + ارسال نظر
الهام شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 00:18

ایشالا هم صبوره هم آقاس هم با شخصیت و هم کلی مهربون

سلام عزیزم
در سال نو از خدا می خوام بهترین ها نصیبت بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد