صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

روشنایی .... تاریکی ... در من خلاصه شده است. :))

سلام محبوب من

روزی که به دنیا اومدم پدرم اسمی رو برام انتخاب کرد که مطمنم حتی خودش هم پی به تضادش با فامیلم نبرده بود.

اسمم به معنای تاریکی بود و فامیلم به معنای روشنای

این رو سالها بعد فهمیدم  من یعنی اضداد .

 کافی بود کامل صدام کنی و هم نامم رو ببری و هم فامیلم رو

اونوقت هست که می بینی در تاریکی شب خورشید شروع به تابیدن می کنه. :))

جالبه نه :)))

محبوب من

دلتنگی هام تمامی نداره و از طرفی هر روز از خدای خودم متشکرم... 

توکل می دونی چیه ???

به نظر من صبر همراه تلاش و ایمان 

:))) تبسم تو , تاریک روشن تو 

هر روز می خنده و به خدای خودش توکل کرده. 

راستی می خواستم به خدای خودم سلام کنم

 می دونی مرد من

 دوست داشتن زمان و مکان نمی شناسه.

دلم پیش توست اما خوب می دونم تا زمانی که خودم رو دوست نداشته باشم و به دنبال عشق در وجود خودم نباشم. جستجوی عشق در دیگری جوری .... است.


....= دام = چاله= سقوط


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد