صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

بدترین بدبختی یه انسان می دونی چی هست تبسم جان????

اینکه هیچوقت توی زندگیت شکرگذار نباشی.

بزرگترین موهبت زندگی ام این بوده که خدا مشکلات و سختی ها رو سر راهم قرار داد تا چشمم بینا بشه به اونچه دارم.

من این بینای مدیون خدا هستم.

اگر نمی دیدم

اگر همچنان فکر می کردم دنیا حول من و بدبختی هام و ... می چرخه

اگر اگاه نبودم

خدایا اونوقت چی می شد????

خدایا ممنون بابت بینایی که بهم دادی

خدایا حالا ازت صبرمی خوام

خدایا کمکم کن خشمم رو کنترل کنم

خدایا یه جز از شکرگذار بودن داشتن نگرش درست به جریانات زندگی هست.

خدایا بهم نگرش درست بده.

راه رو بهم نشون بده.

خدایا ازت می خوام دستمو بگیری

و منو از این دنیای که خودم رو در اون منزوی کردم نجات بدی.

فقط ادمای با نگرش نادرست هستن که فکر می کنند برای مهم بودن باید قهرمان بود. خیر فقط باید عادی بود.

عادی باش تبسم

تو قهرمان نیستی

تو یک زن هستی با تمام لطافتش

که خدا اون رو عاشقانه دوست داره. :)))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد