صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

دختری شبیه من :))

بارها شده به دستام و به تک تک اعضای صورتم نگاه کردم. به چشمام به فرم لبام به ابروهام و به گردی صورتم.

صورت من فقط برام نشون دهنده چهره ام نیست بلکه چیزی حتی فرا تر از این هاست.

همیشه دختری تصور می کنم که بی نهایت شبیه منه.

دختری که لباس قجری پوشیده و در گذشته های دور زندگی می کنه

دختری که جد من هست. :))

یه دختر با نگاه مغرور که هر روز زندگی به چالش جدیدی می کشونه. یه دختری که اگر الان منو می دید با فریاد می گفت تو نوه منی?

چرا فقط شبیه منی?

مثل من محکم نیستی? جدی ایت منو نداری?

مطمنم جد من زن محکمی بوده.

یه زن مدیر و مدبر و دانا

:)) من اما فقط شبیه اونم و بی نهایت دوستش دارم

زنی رو دوست دارم که وقتی توی ایینه نگاه می کنم و خودم رو می بینم یاد اون  می افتم.

یه دختر همسن و سال خودم که می خواد کوه تکون بده.

:)))من دختری توی ایینه می بینم که شاید حدود 150 تا 200 سال پیش از من زندگی می کرد.

مطمنم جدم اگر منو می دید کلی چرا داشت که از من بپرسه

اینکه اگر من شبیه اون هستم چرا مثل اون نیستم?


اگر بهش بگم شیوه زندگی ام رو تغییر دادم و جوری زندگی می کنم که به نظر اون بی مبالاتی محض و به نظر خودم عین زندگی هست سرزنشم می کنه????


دوست دارم بهش بگم من دوست دارم ساعتها رو باهاش سپری کنم و در کنار هم راه بریم بی هیچ حرف و اندیشه ای. اون مغرور انه راه میره و من در این فکرم که تاب یا سرسره ای در کنج خلوتی پیدا کنم و به بازی مشغول بشم.

اون به فکر اداره زندگی هست و من.....


دختر شبیه من در 200 سال پیش , خیلی عاقلتر و مغرورتر از من بود

من فقط تصویر یک لبخندم :)))

نظرات 7 + ارسال نظر
علی امین زاده یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 09:55 http://www.pocket-encyclopedia.com

جالبه! خیلی ها آرزو دارن 100 سال پیش رو ببینن و اونجا زندگی کنن. اما من دوست دارم اگه امکان مسافرت در زمان باشه برم و 100 سال آینده رو ببینم! گذشته رو به قدر کافی می دونم. در موردش زیاد کتاب خوندم!

:)) من کاملا بر عکسم

اکالیپتوس چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 14:11 http://myclassiclife.blogsky.com

مطمئنم که زندگی اون چالش های و سختی های زندگی شمارو نداشته.

سلام عزیزم :))
شاید اینطور باشه
شایدم نباشه
نمی دونم :)

معرفی کتاب یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 11:55

سلام .مدتی بود به وبلاگتون سر نزدم

هنوز پر انرژی و پر از امید و حسای خوب

موفق باشید

سلام :))
خوشحالم کردین به وبلاگم سر زدین
ممنون :)

آنی یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 00:54 http://www.annie.blogfa.com

وای چه تصویر قشنگی از خودت توی آینه می بینی تبسمممم
دلم خواست جدمو ببینم خبببب

سلاممممم :)))
اجداد من ادمای بودن که زندگی رو بی نهایت روی نظم و قانون و چهارچوب پیش می بردن.
:)))

اذر شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 23:37 http://azar1394.blogfa.com/

جد من هم اگه من میدید منو سرزنش میکرد ب خاطر تمتم تفاوتهامون .ب خاطر مسیر زندگی ک در پیش گرفته م و حتما مورد قبول او نبود

من نمی خوام مپل گذشته گانم زندگی کنم
دلک یه زندگی در اوج ازادی می خواد بدون هیچ واهمه ای از اینکه چی می خواد بشه یا نشه :))
مسیر زندگیت رو خودت انتخاب کردی
این عالیه

یک دختر بیکار شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 21:37 http://hve77.blogsky.com

کجوویی تبسم جان نمیگی این ماهان تک و تنها نشسته؟ بیکار بی آر؟‌


منم اگر جدی مثل خودم داشتم الان می بایست برم قبر خودمو بکنم خود این اخلاق و...

:)) سلام عزیزم
من همیشه سعی کردم شبیه اجدادم نباشم اما ادمیزاد رو از خودش گریزی نیست. :))

تیلوتیلو شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 12:08 http://meslehichkass.blogsky.com/


تو از همه ی اونها بهتری
از تمام اون دخترایی که تو 500 سال پیش شبیه تو بودن
و تا 500 سال بعد شبیهت میشن

سلام خوشگل خانم :))
امیدوارم نسل بعد من شادتر و عاقلانه زندگی کنند. :))
ممنون عزیزم :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد