صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

من نمی خوام مرد باشم

من نمی خوام مرد باشم می خوام زن باشم.

نمی خوام حرف اول و اخر توی خونه من بزنم. دلم می خواد زندگیم در عین اینکه از روی عشق و علاقه و احترام هست. بچه هام از پدرشون حساب ببرند.

من زنم لازم نیست روحیه ام زمخت بشه و هی امر و نهی کنم. دوست دارم بهم احترام بزارند اما دوست ندارم من کسی باشم که همه تصمیمات رو تنهایی می گیره. ترجیح میدم همسرم 60% تصمیمات بگیره و من 40% تصمیمات بگیرم

سیاست زنانه داشتن رو به جنگ قدرت در خانواده ترجیح می دم.

اگر همسرم راهی اشتباه رفت ترجیح میدم با سیاست زنانه درستش کنم و این وسط هیچ لطمه ای به موضع قدرت اون نزنم.

چون اصلا دوست ندارم من باشم که به بچه ها امر و نهی می کنه. طبیعت از زن ظرافت می خواد و مهر و محبت و زنی که امر و نهی کنه هر چقدرم حق با اون باشه و راه درست و رفته باشه و 100  % حق هم با اون باشه چون از اون ظرافت زنانگی ایش فاصله می گیره باعث میشه بچه هاش ازش  فاصله بگیرند

چون از مادر محبت می خواند و از پدر قدرت

می دونم و مطمنم که از عهده خیلی از سیاست ها و کارهای مردونه بر میام. اما ترجیح می دم زن باشم و ظرافت داشته باشم و نقش دوست و مشاور همسرم رو انجام بدم و اگر حرفی هست که لازمه یه مرد به بچه هاش بزنه بهش منتقل کنم و بخوام اون حرف بزنه نه من


زن یعنی سیاست داشتن یعنی ظرافت و مهر و محبت با جنگ سر اینکه کی قدرتش بیشتره بیخود ظرافت خودم زیر سوال نمی برم.

مطمنا مردی که زنش رو دوست داشته باشه و بپرسته نظر زنش براش مهمه.

این نظر شخصی من هست

من می خوام زن باشم و نه مرد 


نظرات 7 + ارسال نظر
آنی پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 17:36 http://www.annie.blogfa.com

عاشق زن بودن و دنیای زن هام! دنیای ظریف و لطیف زنونه
و اون سیاست های شیرین زنانه که خیلی وقت ها اگر نباشند، یه زندگی از هم می پاشه

به نظر من زن اگر لطیف نباشه، مردش هم ازش فاصله میگیره، مرد در کنار خودش زن میخاد! نه یه مرد دیگه!!!

عاشق این پستت هستم عزیز دلم

ممنون عزیزم.برای من زن بودن کمی یواشکی هست.یجورای مخفیانه.
زنا در خانواده ما جوری تربیت می شند که بی نهایت مستقل و متکی به خود بار میاند این اصلا بد نیست اما این قسمتش بد هست که یادشون میره برای مردشونم باید فرصتی قایل بشند تا مردونگیش توی زندگیش نشون بده.

حبیب پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 02:24 http://nicecoder.blogsky.com/

شاعر میفرماد:
اگه همه مردا زن باشن و همه زنها مرد، دیگه مردی نیست و همه میشن نامرد. اگه همه مردا زن باشن و همه زنها زن، بازم مردی نیست و همه میشن نامرد. اگه همه مردا مرد باشن و همه زنها مرد، دیگه زنی نیست و همه میشن نامرد. و اگه همه مردها مرد باشن و همه زنها زن، دیگه نامردی نیست؛

شاعر محترم احتمالا با سیستم صفر و یک شعر می سرودند.
اگر صفری نباشه و همه صفرا یک باشند
همه صفرا می شند بی یک
اگر همه یک ها صفر باشند و یکی نباشه همه صفرها می شه بی صفر
چی شددددد
:)))
شاعرصفر و یک خوبی هستم بگمونم :))

اذر چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 16:45 http://azar1394.blogfa.com/

سیاست رو خوب امدی
با مردا نباید مدل خودشون در افتاد
کلن همه چی زنونه باشه بهتره البته این نیاز به تجربه هست

تجربه من محدود به مردای دور برم مثل پدر و برادر هست.
تجربه همسرداری قطعا فرق داره.
:))

بانو چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 14:30 http://thelifeofawoman.blogsky.com/

تمام این هایی که گفتین فقط بستگی به این داره که اون مرد چنین بهایی رو به زنش بده!

تمام حرفا رو نمی شد در یک متن گنجوند.
دلم می خواست یک مطلب بنویسم در مورد اینکه تو مرد باش و بزار من در کنارت زن باشم.
بعضی اوقات رفتارهای مردونه زنها از روی اجباره.

سمانه چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 12:00 http://sohrab40.blogsky.com/

ای جانم ...

جانم به شما سمانه عزیزم :***

ماری چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 11:58 http://www.my-colory-experiments.blogsky.com/

عزیزم این موفرفری وقتی می یاد خونه صدات می زنه
و این تویی که خیلی خانم می آیی به استقبالش
خیلی گلی

ممنون خانمی :)))
:*** بوس به صورت ماهت

تیلوتیلو چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 10:49 http://meslehichkass.blogsky.com/

تو همش منو هوایی کن

وظیفه اصلی من همین هوایی کردن شماست بانوی لبخند و رنگ :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد