صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام موفرفری من :****

سلام موفرفری تبسم :))


عزیزم امروز برای اولین بار حس ات کردم.

حس ات کردم که کنارم دراز کشیدی و با یه صدا مردونه خطابم قرار دادی :))

صورتم رو بر گردوندم و نگاهت کردم 

بهت گفتم هیچوقت اینجوری تصورت نکرده بودم.

گفتی چه جوری?

گفتم یه مرد با سبیل های پر پشت و ابروهای هشتی و پر پشت با چشای نافذ و صدای گرم و گیرا و پخته :))

با یه لبخند فوق العاده

می خندی و می گی بده یا خوب این تصورت?

چشمام و می بندم و می گم کاش تصورت هیچوقت از کنارم نره و همیشه کنارم بمونه.

حس می کنم بدنت از جنس هواست هر لحظه امکان محو شدنت هست

می گی نگفتی خوبه یا بد?

زل می زنم به موهای پر پشت ات و می گم فقط تا به حال تصورت نتونسته بودم بکنم.حداقل اینقدر شفاف نتونستم تصورت کنم این برام مهمه.

بدنت از زمین حالا فاصله گرفته پاهات ناپدید شده و بین زمین و اسمون در فاصله ده سانتی متری زمین معلق موندی

می خندی دیگه حرف نمی زنی

منم که زل می زنم به چشمات و از خنده ای که داره محو می شه از روی صورتت می خونم که می گی

اما من همیشه تو رو همینجوری تصور می کردم

یه دختر با چشای درشت و لبای قلوه ای :))

حتی از تصور اینکه تو , توی ذهنت به لب هام نگاه می کنی و توصیفشون می کنی غرق خجالت می شم.

دلم می خواد شروع کنم به غر غرو و بگم از لبام تعریف نکن.

هیچوقت دوست نداشتم مردی از لبام تعریف کنه

از چشام می خونی حرفم و با لبخندی محو تر از قبل , اشاره می کنی به لبام و دستات رو زیگزاگ روی لبام به حرکت در میاری

می خندم و به تو زل می زنم که محو می شی

دست می کشم روی لبام, لبای که حتی تو هم فهمیدی دوخته شده 

لبام رو از هم باز می کنم و می گم حق با تو هست لبای من همیشه دوخته است درست وقتی که باید باهات حرف می زدم و می گفتم دوستت دارم 

حرفی نزدم و گذاشتم محو شی. 




خاطرت در خاطرم هست گرچه محو :)))

دوستتتتتتت دارم مرد من 


شبت خوش عزیزم 

خوب بخوابی و خواب دختری با تبسمی محو بر روی لبانش رو ببینی :***

نظرات 5 + ارسال نظر
نازی شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 15:18

Miduniii aya azizeeee mani tabasom joonam cheghadam ke aaaalli minevis

سلام
ممنون گلمممم
شما عزیزتری خانمی :***
ممنون همیشه از نوشته هام تعریف کردی
بوس به صورت ماهت :****

تیلوتیلو شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 08:34 http://meslehichkass.blogsky.com/

به به چه دخملی چه صورت بشاشی هم داره.
ادم نگاش می کنه دلش باز می شه :**

ترمه شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 00:11 http://Oriental-lady.blogfa. com

داشتم فکر می کردم که شبیه کی میتونه باشه که دیدم نوشتی سروش صحت و تمام معادلاتم بهم خورد :))))

لبخندش در عین حال جذبه مردونه اش. یه جورایی انگار این ادم یه ادم عمیق هست از لحاظ روحی و به نظرم صبور نیز هست. :))

آنی جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 21:41 http://www.annie.blogfa.com

وای تبسمممم
چقدر زنده تعریفش می کنی
اصلا من حسودیم شد به موفرفریییییی

از زنده هم گذشته , یک چیزی اونورتر
خیلی شبیه " سروش صحت" وقتی فیلم نان و عشق و موتور هزار رو بازی می کرد بود. :))

سلام خیلی زیبا بود فکر میکنم انقدر دقیق تا به حال توصیف نکرده بودید , یه جور خاص و متفاوت بود !
من تازه متوجه شدم من رو لینک کردید , لطف دارید و کاش اطلاع میدادید تا من هم شما رو لینک کنم
یه درخواستی ازتون دارم و اینکه اگر میشه اسم وبلاگم رو کامل بنویسید
شاد باشید .

سلام :))
سبک نگارشم مدام تغییر می کنه
بله حتما درستش می کنم اقای دکتر
وبلاگتان اونقدر برام لذت بخش بود خوندنش که حد نداره. برای همین لینک کردم.
:)) من هیچ وقت از کسی نخواستم لینکم کنه.
ممنون بابت اینکه لینکم کردین.
مشتاقانه نوشته های شما رو دنبال می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد