صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

شما مردای ناز زنین :)))

روزا وقتم به خرید خونه می گذره.

میوه و مواد غذایی می خرم و در حالیکه در دستم گرفتم راه می افتم پیاده سمت خونه. 

:)) سایه خودم رو می بینم که افتاده روی اسفالت کف خیابون.

سایه دختری که موهاش شاخ شاخ از شالش زده بیرون. 

:)) خریدها رو برای لحظه ای می ذارم زمین و با دستام مثلا موهامو مرتب می کنم.

کافیه چند قدم دیگه راه برم و مطمین باشم که بازم موهام از شالم به بدترین شکل ممکن می ریزه بیرون :)))

اغلب اوقات مادرم همرامه و همین خریدای ساده رو تبدیل به لذت بخش ترین قسمت زندگی ام می کنه.

بعضی اوقات که به سایه دختری که روی اسفالت خیابون نقش بسته نگاه می کنم با خودم می گم من با این ظاهر و تیپ ساده ام که همیشه خدا خریدای خونه دستم هست ممکنه توجه مردی جلب کنم????

مخصوصا مردای این دوره زمونه رو که بیشترشون فقط به ظاهر ادم توجه می کنند

نگید نه که باور نمی کنم

با شما هستم

شما مردای ناز زنین :))


نظرات 7 + ارسال نظر
مریم بانو پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 19:52 http://rozhan313.blogsky.com

سبک نوشتنت تغییر کرده...
توصیفات دقیق تری میکنی...
عاااااااااااااااااااالی مینویسی... دوست دااارم
منم همیییشه خدداا موهام به هم میریزه موقع خرید :))

ممنون عزیزم
من یه سبک نوشتاری خاص برای طولانی مدت نمی تونم بنویسم در طول زمان مدام سبک نگارشم تغییر می کنه. :)))

منم دوستت دارم دکتر اشپز :***

حبیب چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 23:38 http://nicecoder.blogsky.com/

این همه مرد و زن پا به سن گذاشته دور و بر آدم هست؛ اینا مادرزاد که اینجور نبودن؛ جوونیشون خوش تیپ تر از من و شما بودن (حالا شما رو نمیدونم خیلی !)؛
کلا چهره خانوما با موهای آقایون رابطه مستقیم داره؛ دل بستن آقا به چهره زن عین حساب کتاب زن میمونه روی تعداد موهای آقا (:
خلاصه آقا اگه عاقل باشه زیبایی رو ملاک اولش نمیکنه؛

نتیجه: دختر اگه زن یه کچل بشه، با گل زده حریف در خانه باخته (:

کل متن بالا رو فهمیدم
غیر اون نتیجه گیری خط اخر :))

اذر چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:40 http://azar1394.blogfa.com

خوبه که اگه مردی زنی رو خواست اونو همونجوری که هست بخواد
چرا که نه
موهات شاخ شده شاخ که نداری

:)) والا مردی ادم بخواد زن اگر شاخ و دم و حتی بال هم داشته باشه بازم می خواتش.

مردی هم که ادم نخواد فرشته هم باشی نمی خواتت.

متاسفانه نوع خواستن ها فرق کرده :)

یک دختر بیکار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 09:12 http://hve77.blogsky.com

یک چیزی بین پر احساسی و احساس نداشتن قاطیم...میگی شخصیت رمانم پسره چجوری باشه؟

بستگی به شخصیت دختر داستانت داره.
همیشه تضاد جالبه
نخبه و در عین گیج
یا بی قید
یا متعصب
یا بازیگوش
یا غمگین و ضد اجتماعی
:))

تیلوتیلو چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 08:16 http://meslehichkass.blogsky.com/

تبسم جونم عالی هستی
عین همیشه
تو میتونی رویای روز و شب یک مرد باشی
شهرزاد قصه های یک مرد
بهترین هدیه ی تمام زندگیش

:))) ای جانم عزیزم
چه خوبه دوستای به خوبی شما دارم یه دنیا بغل و سپاس و بوسسسسس :))
برات بهترینا رو ارزو می کنم
بهترین های که بوی ارامش بده :****

یک دختر بیکار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 01:16 http://hve77.blogsky.com

خخم دقیقا کی میاد بگیره ما و؟

:))) من با اون موهای شاخ شاخی دلبر ندارم ببین دیگه چه حکایتی هست. :****

به نوشته ام توجه نکن
دلم می خواد توی نوشته هام یه تلنگری هم به اقایون بخوره.
باشد که این ناز زنین مردان یه تکونی بخورن.

تو ماهییییییی عزیزم :***
مردا دلشونم بخواد یه خانم پر احساسی مثل تو نصیبشون بشه :***

آنی سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 22:32 http://www.annie.blogfa.com


از دست تو تبسمممم :))

مرد زندگیت اگر توی سیاره ماه هم باشه ، پامیشه میاد و با همون خریدهایی که توی دستت گرفتی و موهای شاخ شاخیت که از شالت زده بیرون، عااااشقت میشه.
وای تبسم من اگر مرد بودم عاشقت میشم
خب تو خیلی ماهی
خصوصا وقتی طناز میشی:))

:))))) ای جانم
بختم باز شد
حالا لباس چی بپوشم :****
شما لطف داری عزیزم.
من از خنده و نشاط شما , شاد می شم ناناز خانم :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد