صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

مستی نوشت :) شماره 1

می خوام یه سری متن بنویسم بی توجه به ساختار و قالب و مفهوم و اغاز و پایان

فکر کنم توی موسیقی بهش بگن جاز

:))

فقط بدونید حالم خوبه

می خوام نوشتن به سبکی متفاوت رو تجربه کنم.

رها رها :)) و صد البته مست مست :))

....

قسمت اول

دستام رو مشت می کنم و می کوبم توی سر نمکدون

نمکدون زل می زنه بهم و هی پشت سر هم شکر استفراغ می کنه

فکر کنم سردیش کرده.

نعناع داغ درست می کنم و براش می برم

می خوره و بدتر بالا میاره 

می گه تو با این مدرک ارشدت نفهمیدی من نعنا داغ رو شور می خورم?

می زنم پس کله اش 

حرص می خوره می گه: فلفل ته حلقت دختره چند تا نقطه شفته نویس :))

در حالیکه سرش گیج میره تلو تلو می خوره و بلند بلند می خونه 

امشب می خوام مست کنم نمک به جونت بکنم


راه میرم 

می شینم

چپ و راست رو نگاه می کنم

نمکدون که داشت توی افق کم کم محو می شد 

داد میزنه رد نمکم رو بگیر و برو

داد میزنم کجا

می خونه نمک به جونت بکنم

:)) مست کنم مست کنم.


نظرات 7 + ارسال نظر
علی امین زاده سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 10:10 http://www.pocket-encyclopedia.com

در قسمت سوم (موومان سوم) از سمفونی شماره ی 4 چایکوفسکی، همچین رویاهایی توصیف میشه: یه نفر که خمار و منگ توی اتاقش افتاده و همه ی صداهای اطرافش رو می شنوه: صدای رهگذری که داره آواز می خونه، پرنده ها و دسته ی ارکستر نظامی که داره در میدون آهنگ می زنه.

عموماً به همچین نوشته هایی که بر می خورم اونها رو موومان سوم می گم!

اون طرف واقعا لحظه رو در حالت مستی به طور کامل درک می کرده. با تمام حواس اش

عقاید مجستیک آقای دکتر یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 15:33 http://beeeauty.blogfa.com

سلام
سبک جالب و بانمکی بود
ذهنتون همیشه فعال

ممنون :))
خوشحالم خوشتان اومدین :)))

ماری یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 00:45

سلام تبسم جان خوبی چند وقت نبودم. دلم واست تنگ شده بود
مشکلی واسم پیش اومده بود. واسم دعا کن. مثل همیشه خانواده ی شوهرم خوشی را ازم میگیرن. دعا کن موفرفری خانواده خوبی هم داشته باشه
تو این دور و زمونه ازدواج یه معضله خانواده طرف که خوب باشه معضل بعد !!!!!!!!
یعنی خدایی نمک به جیگرم میکنن

سلام عزیزم
راست می گی خانواده طرف هم مهمه اینکه ادمای خوبی باشن.
خدا بهت صبر بده عزیزم
حتما از این به بعد توی ذهنم به خانواده طرفم فکر می کنم
:***
امیدوارم خانواده همسری هم چشم دلشون باز شه.

فاطمه شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 21:01 http://donyayekoochakeman.blogfa.com

وای تبسم، چقدر دوستش داشتم. خیلی باحال بود.
نمک به جونت بکنم!

یکم به نظرم بچگونه بود.
اما ذهنم خیلی فعال می شه با این سبک نوشتار
ممنون بابت اینکه نظرت رو گفتی خانمی :***

آنی شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 19:54 http://www.annie.blogfa.com



مستی تبسم؟ راستشو بگو به من

مست از نوع نوشیدنی خیر
می ترسیدم بگن دختره از بی شوهری دیونه شده. :))
اما دلم می خواد یه متن هایی رو همینجوری رها بنویسم :))

تیلوتیلو شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 11:23 http://meslehichkass.blogsky.com/

نمیتونم درکش کنم
سرگیجه میگیرم

مستی نوشت هست دیگه :))
سرگیجه اور

نازی شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 11:23

Yadea animeyshene alis dar sarzamine ajaeb oftadam ghandune cheshmo ina dash ,namakduneto vaghte masto malangish tasavor kardam cheghade ke namakdune malusie khoda vasatun( to o mu ferferi jan janit) negaresh dare

ممنون عزیزم
نمک زندگی من و موفرفری هم همین دردونه نمک پاشه :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد