صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

لذت... مشکلات زندگی..مواجه با زندگی واقعی و...

بزار از لذت شروع کنیم. :))

تا سی سالگی ام نمی دونستم لذت ناب چیه.

اما روزی که نشستم پشت کامپیوتر نوشتم و نوشتم

از لذتی سرشار شدم که تا به حال تجربه اش نکرده بودم :)))))

تا اونروز نمی دونستم نوشتن و خونده شدن نوشته هام چقدر برام لذت اوره.

:)))) اثر انچنانی در حد شاهکار خلق نمی کنم اما بیشتر نوشته هام با لبخندی که بر گوشه لبم حک شده و دلی لبریز از شادی نوشته میشه. 

من اونچیزی که باعث نشاطم در زندگی میشه پیدا کردم.

:)))


.......

حالا بریم سر بحث مشکلات زندگی.


وقتی بحث مشکلات زندگی می شه

فوری میریم سر ارتباطاتمون با باقی ادما

ایا مشکل من اون ادمه?

ادما بهم ارتباط دارن ...

( متنی نوشتم در مورد مشکلات و پاک کردم چون ریشه مشکلات در ارتباط با سایر ادما عنوان کرده بودم)

این قسمت از نوشته ناقص رها می کنم 


......

زندگی واقعی یعنی با داده هات از ادمای قبلی ادمای جدید زندگیات رو مورد قضاوت قرار نده.

و بدتر حتی با اوردن یکسری دلیل مسخره فکر نکن طرفت به فلان دلیل ممکنه فلان راه بره.

یا فلان رفتارش به دلیل فلان مسله است

یاد بگیر ادما ایکس و ایگرگ نیستن که در معادله یه مقدار مشخص داشته باشن

تو بهیچوجه نمی تونی خودت بزاری جای کسی و به جاش فکر کنی

اگر اینکار کنی به خودت ضربه زدی....


من یک عمر ادما بر اساس اونچه فکر می کردم طبقه بندی کردم رفتارشون رو

زندگی واقعی یعنی با ادمای واقعی زندگی کنی

نه تخیلاتی که از یک ادم ساختی

اینجوری چشات بازتر هم هست :))


........



نظرات 2 + ارسال نظر
علی امین زاده سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 10:28 http://www.pocket-encyclopedia.com

چه نگرشی!

کار خیلی سختیه بخوای تجربه ات رو منکر بشی اما واقعاً اگه بتونی این کار رو بکنی آزادی رو به معنی مطلقش تجربه کردی.

مخصوصا اینکه تجربه هات احساسات رو هم در بر بگیره.

آنی پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 11:17 http://www.annie.blogfa.com

کاملا باهات موافقم

یه مثل آمریکایی میگه
تا چند مایلی با کفش های کسی راه نری نمی تونی اون آدم رو قضاوت کنی ...

نمی دپنم این دور زمونه همه دلمون می خواد جای کس دیگه باشیم.
به جای کس دیگه ای فکر کنیم.
قضاوت کنیم .و.....
هیچکسم دلش نمی خواد بجای خودش زندگی کنه. :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد