صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزترین ام :))

سلام عزیزترینم

دور دور دور می دونی دقیقا کجاست??

:)) دلم می خواد برم دور دور 

من و تو با هم بزنیم به دل جاده

اما در حقیقت فعلا امکان دور روی ندارم :))

دورترین مکانی که در حال حاضر می تونم برم فقط نیاز به صرف 2 ساعت پیاده روی داره. :))

می دونی موفرفری, دلم یه جاده سر سبز می خواد با منظره کوه درست روبروی جاده

فقط برم و برم و بدونم جاده تمام نمیشه. 

راسی موفرفری هدف تو از زندگی چیه? 

به نظرم هدف بیشتر ادما از زندگی, معنا بخشیدن به زندگیشون هست

بعضی ها با لباس مارک دار, بعضی ها با علم اموزی, و هر کس به طریقی سعی می کنه به زندگیش معنا بده.

هدف من از زندگی چیه?

زندگی ام رو در چه چیزای معنا کردم?

:) 

از عمل کار بر اید به سخن دانی نیست :))

مرد من 

شاید همین جستجو کردن و ارزوی پروازم معنای زندگی من باشه.

اما......


بروم به کارم برسم قبل از اینکه با اما و اگر سر خودم به درد بیارم. :)))

دوستتتتتتت دارم موفرفری جانم :***


شبت پر از تبسم های تبسم بانو :)))

خوب بخوابی عزیزم 

نظرات 2 + ارسال نظر
آنی پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 11:18 http://www.annie.blogfa.com

موفرفری بیاد اینا رو بخونه هلاکت میشه دقیقا:)))

مگر اینکه بیاد اینا رو بخونه و ندونه من نوشتم. :))
مخصوصا اینکه در مورد گذشته ام نوشتم.

یک دختر بیکار چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 22:31 http://hve77.blogsky.com

خخخخ سلام خانم خانما اگه اهل رمانی یه سه به من میزنی¿ با تبادل لینک‌ موفقی

سلام عزیزم
اتفاقا رمان نوشتن خیلی هم عالیه
لینکت کردم عزیزم :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد