صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

در راستای طنازی /,شماره1

صبح از خواب بلند می شم 

قراره بشم یه لیدی طناز و دیگه سرکوبش نکنم این بخش وجودی ام رو :)))

نمی دونم چرا این مدلیه وقتی می خوای یک صفتی که درونت نیست یا پنهان کردی رو فعالش کنی

یه جورایی حرکاتت به نظر خودت مصنوعی میاد:))

خلاصه صبح از خواب بلند شدیم و در چارچوب در ایستادیم و خیلی طناز وار خودمون رو یعنی هیکل طنازمون رو ول کردیم روی چارچوب در :)))

بعد دیدیم چهارچوب در چقدرم یخه :))

یه نگاه طناز گونه به مادرمون انداختیم که خوابه و با خودمون فکر کردیم ایا بیدارش کنیم??? 

بیخیال شدیم و رفتیم سراغ گوشی مون دیدیم مادر گرامی خودشون بلند شدن 

و در حالیکه می گفتند

وای وای چقدر هوا سرده به سمت اشپزخانه می رفتند

ما هم در حالیکه سعی می کردم طول موج صدامون رو , روی طول موج طناز بودن تنظیم کنیم با صدای که سعی می کردم خش مش روش نیفته و نازک باشه گفتم

صبححححح بخیر مامانننن :)))

مادرمم با خنده گفت 

ایشالله مامان همیشه خوشحال باشی :))

منم پیش خودم گفتم یعنی طول موج صدام اشتباه. روی فرکانس خوشحال بودن تنظیم کردم :)))

شایدم همزمان با بیان یه صبح بخیر طناز گونه باید حرکات طناز گونه ای هم انجام می دادم :)))


تبسم طناززززز هستم 

بله ززززززززززز و بلا ;)))))

نظرات 6 + ارسال نظر
اذر پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 13:42 http://azar1394.blogfa.com

باید اول درونت شاد باشه
مثلا با ادم های شوخ بیشتر وقت زار
ورزش و رقص هیچیزی که دلتو شاد میکنه انجام بده
بعد این شادی میاد تو چهرت و نگات و صدات

قراره بعد عید برم کلاس ورزش.
پارک و تفریحم می یرم.
باید برای روحم وقت بزارم و حسابی بهش سر و سامان بدم
:))****
مممنون از راهنمایت عزیزم

آنی پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 11:28 http://www.annie.blogfa.com



وای تبسم
نترکیییییی:)))

:))) زن بودن و طنازی ما هم این مدلی هاست دیگه.
بوس به تک تک خنده هات :))

مهران چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 22:34 http://30-salegi.blogsky.com

نه !هییییچ ربطی به حرکاتت یا حتی طول موج صدات نداره تبسم جان ، این درونته که چون شاده ، یا حداقل داره ادای شادبودن درمیاره ، اثر گذاره....خیلی کار خوبی میکنی ....

:)) می دونی بعضی اوقات رفتارهای می کنی که خودت واقعی ات رو پنهان می کنه.
مثلا ادای فمنیست ها در میاری و ادای بی نیازی از جنس مردا می کنی.
اما بعد یه مدت می فهمی رفتارت و عقیده ات اشتباه است اما اون رفتار و عقیده تو رو از زن بودن دور کرده. زن بودن با تمام ابعادش :))
بعد وقتی سعی می کنی رفتارت عوض کنی و زن باشی حس می کنی رفتارت چقدر مصنوعی شده .

الهام چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 20:40 http://elham12334.blogsky.com

یعنی من هر وقت میام با ناز حرف بزنم همه میزنن تو ذوقم میگن جمع کن خودتو
بعضیام میگن یه کم نفس بکش خفه نشی یه وقت
من که بلد نیستم ،
هر کاری کردی اینجا بگو مام تمرین کنیم

الهام جان منم دقیقا مشکلم همینه تا میام ناز کنم می زنند توی ذوقم :)
سعی می کنم حداقل جلوی بیشترین کسی که می زنه توی ذوقم ناز نکنم. :)
:***

عقاید مجستیک آقای دکتر چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 18:28 http://beeeauty.blogfa.com

سلام
ظاهر یه چیز نسبی , بعضی ها میگن اوه مای گاد چه خوشگلی و بعضی ها میگن ما نپسندیدیم !!
کلا نباید در مورد ظاهر نظری داشت , هرکسی یه جوری آفریده شده و دست خودش نبوده ظاهرش .

سلام :))
درسته ظاهر ادما دست خودشون نیست
به غیر از ظاهر ادما با خیلی خصوصیات اخلاقی و روحیه خودشون باید کنار بیانند و سعی کنند به خاطر خودشونم شده هر روز به دنبال بهتر شدن باشند .
:))

Meredith چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 14:26 http://dr-coffe.blogsky.com

وای تبسم طناز،مردم از خنده اینو که خوندم

تبسم طناز نباشه , طناز تبسم باشه?
:)) من در این کار زار تا طنازی ها نکنم پا پس نمی کشم.
لبات همیشه پر از خنده عزیزم :****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد