صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

ناز داشتن :))

همیشه فکر می کردم زشتم اما بعدها بهم ثابت شد اینطور نیست :))

و من اشتباه فکر می کردم



من  با مقایسه ظاهر خودم با دخترای دیگه تصمیم گرفت. تغییر الگو بدم و زنونه تر لباس بپوشم

پوشیدن کتونی رو متوقف کردم و کفشای سه سانتی تقریبا راحت پوشیدم که اگر چه پشت پاهام رو می زد اما ظاهرم زنونه تر می کرد

به موهام رسیدم و موهای که تمام عمرم کوتاه بودن و دارم بلند می کنم. 

و به حرف کسی گوش نمیدم که می گند کوتاهش کن :)))

از بدلی جات در طی روز استفاده می کنم و حسابی به خودم توجه می کنم. :))


این چند وقته اما حس می کنم طنازی و ناز و عشوه بلد نیستم. اما با خودم گفتم نکنه این هم یک تصور اشتباهی باشه که از خودم دارم. :))

بهتره بیشتر از این از زن بودنم لذت ببرم :)))

و سعی در سرکوب و مخفی کردن بخش زنانه و طناز وجودم نکنم. :)))


امشب علاقه عجیبی به پست گذاشتن پیدا کردم.

تبسم بانو هستم یک عدد دخمل طناز پست گذارنده :)))

:*** بوس به خودم با پست های درجه یکم.

نظرات 3 + ارسال نظر
آنی پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 11:33 http://www.annie.blogfa.com

اتفاقا کار خیلی محشری می کنی
تبسم واقعا زنانگی و طنازی یه بخشی ش توی درون آدمه ولی یه بخش دیگه ش یادگیریه...

مامانای ما برای اینکه ما پررو نشیم ، جلوی ما برای باباهامون طنازی نکردن که به نظر من خیلی هم اشتباه کردن.

فیلم ببین تبسم
شوخی نمی کنما :)))

این آنجلینا جولی عوضی رو ببین اخه

دقیقا زدی به خال:))))
مشکل منم همینه چون مامانم برای پدرم ناز نیومده.
کافیه من بخوام یکم ناز کنم خودم توی خونه. فوری بهم می پرند دختر گنده خودت جمع کن :)))
من حتی اجازه پوشیدن دامنم توی خونه ندارم. :))
به دلیل اینکه زشته بدنم جلوی برادرم معلوم باشه.
بعد می گند چرا تو اخلاقت پسرونه است :)))

تیلوتیلو چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 08:00 http://meslehichkass.blogsky.com/


طنازی کن

شروع کردم ببینم چه جوریاست :))

ماری چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 02:35

بوس واسه خوشمل خانم

در ضمن تابلو شکست نفسی کردی
طنازی در نوشته هات داد میزنه شیطون بلا

من بروزش نمی دم اخه
سعی می کنم از این به بعد مانع خودم نباشم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد