صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزترین تبسم:))

سلام عزیزترین عزیزترینم

حال من خوب خوب خوب خوب است

محشرمممممم :)))

عالی عالی

:))) از این بهتر مگر می شود?

باز شروع کردم من :///

نمی دانم چه وضعی است که هر بار می خوام برات بنویسم جمله ام رو با نمی دانم شروع می کنم :)))

فکر کنم عادتی است که از بچگی روی من مانده

:))) یادش بخیر پدرم یا مادرم از من می پرسیدن می دونی نمکدان کجاست?

می گفتم نمی دانم و هیچ زحمتی هم برای حدس زدن جای نمکدان نمی کردم. :/

خلاصه تمام اعضای خانواده می دانستند من جای هیچ چیز را نمی دانم :)))

بعدها وقتی بزرگتر شدم فهمیدم در زمینه معلومات هم زیاد ادم مطلعی نیستم و ندانستن های علمی ام هم به نمی دانم هایم اضافه شد:)

پر واضع است موفرفری جان که همیشه از اینکه تو بدانی من چقدر بی سوادم و در واقع هیچ نمی دانم بی نهایت شرمنده خودم بودم. 

از وقتی هم شروع کردم به نوشتن برای تو عزیز جانم

در مورد احساسات و حس دلتنگی و نحوه بیان ان هم به ندانستن مبتلا شدم :)))

مثلا نمی دونم از کجا شروع کنم برات حرف بزنم

یا نمی دونم چه جوری از روزمرگی هام برات بگم

یا نمی دونم تو در مورد دختری مثل من چه فکری می کنی

:))

موفرفری عزیزم

نمی دونم کی بهم می رسیم

فقط می خوام یه تبسم شاد و خوشحال باشم

یه تبسم طناز:))

شاید تا روزی که بهم برسیم من روحیه ام خیلی بهتر از الان باشه و از اینکه بخندم یا پر از شور و نشاط باشم و ابرازش کنم دیگه خجالت نکشم.

موفرفری من

دوستت دارم :)))

زمان بی مفهومه وقتی عاشق کسی باشی

و من عاشقتم

:)) می دونی موفرفری

دلم می خواد تمام وجودم رو از شادی پر کنم و قهقهه بزنم و بخندم

می خوام حس کنم دستام شبیه بال های یک پرنده اند و تا می تونم در اسمون اوج بگیرم

تبسم بلاخره یه روز پرواز می کنه :)))

موفرفری من

دوستتتتتت دارم

و مطمنم تو هم منو دوست داری :))

بیا زود زود کنارم و گرنه من  تا خورشید اوج می گیرم.

گفته باشم نگی نگفتی :)))

موفرفری جانم هر شب باهات حرف می زنم و با لبخند جوابم می دی

چقدر کنار تو بودن خوبه :)))


شبت پر از لبخندهای دختری به اسم تبسم که عاشقانه منتظرته تا بابت تاخیرت مواخذه ات کنه :******

چه شبی شود ان شب :))))

نظرات 3 + ارسال نظر
hossei سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 21:19 http://gkardebil.ir

hiiiiiiiiiiiiiii

تو هم خوش باش :)))
والا

عقاید مجستیک آقای دکتر سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 20:53 http://beeeauty.blogfa.com

چقدر خوبه که انقدر بدون تعارف و حاشیه می نویسید

اگر بخوام این چند وقته در مورد مسله ای بنویسم.
همین ندونستنه
نمی دانم دنیای من اینقدر کوچیکه
یا دنیا واقعا کوچیکه :))

یک دختر بیکار سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 20:28 http://hve77.blogsky.com

منم گاهی فقط نمی دانم هستم خخخ اصلا مهم نی

من از وقتی یادمه نمی دانستم تا به الان :))
حداقل در ندانستن بسی پشتکار داشتم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد