صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

شوهر شمالی :))

بعد از خانواده ام و موفرفری جانم , دومین عشق بزرگ زندگی من اشپزیه :)))

اشپزی ام اما وا ویلا است لیلی, دوست دارم خیلی:))

یعنی دقیقا اشپزی ام شخصیت اش مثل خودمه , عاشق عاشقه :)))

غذا یا شور می شه یا تند تند می شه اگر تند و شور نشه خام هست و نپخته غذا رو از روی اجاق ور می دارم سفره می چینم :))))

اصلا تحمل ندارم غذا جا بیفته . زود زود می خوام غذا نوش جان کنم 

البته تا غذا در حال عمل اومدن روی گاز هست نصف بیشترش رو خوردم و چیزی برای سر سفره نمونده :)))

حالا همه اینا گفتم تا بگم من عاشق غذاهای شمالی ام

بهترین غذاها رو شمالی ها می پزند

اون سبزیجاتی که توی غذاشون به کار می برند عالی

عالیه :)))

دلم می خواد همسری جان شمالی باشه

از اون مردای شمالی نازنین و مهربون و صد البته اهل خانواده

بعد من خودم رو برای مادر شوهری لوس کنم. مادرشوهری هم بهم اشپزی شمالی یاد بده و هم هر وقت می ریم خونشون غذای شمالی بپزه :)))

فقط یک نکته ای هست که من برنج خور نیستم :)))




نظرات 5 + ارسال نظر
عقاید یک دلقک پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 20:41

امیدوارم شوشو جان شمالی باشن:-)

ممنون عزیزم
امیدوارم کنار کسی باشی که وجودش برات گرما بخش باشه و حس نشاط کنی :***

تیلوتیلو پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 18:57 http://meslehichkass.blogsky.com/

آخ گفتی رب انار را خیلی دوست دارم
سیر و غذاهای پر از بو
ولی میدونی اینا برای ما که بهش عادت نداریم برای همین یه هوس و یه روز و دو روز خوبه ها... بعدش کلافه میشیم
دیگه طافت نمیاریم

:)) مردای جنوبی هم خوب و خونگرمند
کلا دوست دارم همسری مرد باشه مرددددد
از این زعفرونی هاش به قول خسرو شکیبایی :))

من پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 08:49 http://meslehichkass.blogsky.com/

یا خدا
چند روزه من از تو غافلم که اینجا اینهمه تغییر کرده
چقدر بهاری شده
به به
تو همیشه بهم لطف داری
سر میزنی
نظرات خوب میزاری
من شرمنده ات هستم
شوهر شمالی؟؟؟ تفاوت فرهنگی؟؟؟ مراقب باش
فقط غذا نیستا
تبسم خودش را چیکار کنیم؟
باید یه عالمه سیر بخوریا
و منم عاشق سیر

تفاوت فرهنگی معقوله عجیبی هست
من خودم پدر و مادرم مال دو قومیت متفاوت بودن.
پدر ترک و مادر فارس، تفاوت فرهنگی بینشون غوغا می کرد.
:)))
منم عاشق سیر و عطر و رب های غذاهای شمالی ام

فاطمه چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 20:41 http://donyayekoochakeman.blogfa.com

غذا شمالی؟ واقعا می گی تبسم؟ اصلا تحمل غذا شمالی را ندارم.

رب های که با انواع میوه ترش درست می کنند
سبزی های معطرشون
محشره محشر :))

somaye چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 20:22 http://dreams22.blogsky.com


خدا بزرگه

ممنون سمیه جان :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد