صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

از "دختری با گوشواره مروارید" تا " سگای غمگین" :)))

همیشه خدا ادم بد عکسی بودم مخصوصا اینکه عکس از فاصله دور انداخته شه :))

یعنی داغون داغون می شه عکسام

بعد یه مدت فهمیدم اگر موقع سلفی گرفتن چشم بدوزم به یه نقطه دور و هزار تا عکس از خودم بگیرم

چند تای از این هزار تا ممکنه خوب در بیاد

اونم تازه حتما حتما عکاسی باید توی محیط بیرون و روشنایی روز انجام بشه :))

عکسای که به دست میان محشرن

توصیف تمام دوستام از عکس ها یکی هست

یه دختر جذاب با چشای درشت با یه نگاه خیلی عمیق

و چشای که خیلی غم توش هست 


اگر تابلوی نقاشی" دختری با گوشواره مروارید" رو دیده باشین

می تونید نگاه من رو تصور کنید

من عکسای جدیدم رو دوست دارم از عکسای که قبلا می نداختم خیلی بهتره اصلا منو زشت نشون نمیده

بر عکس کاملا زیباتر از اونچه واقعا هستم نشونم میده. 

اما غم توی چشام رو اصلا دوست ندارم.

نمی دونم چرا اصلا وقتی که نمی خندم و حرف نمی زنم و فقط دارم فکر می کنم چشام باید غمگین باشه

انگار که غم عالم روی دلم هوار باشه

در حالیکه اصلا غمگین نیستم :))


انگار من و دختر داخل تابلوی" دختری با گوشواره مروارید" یه وجه تشابه داریم

چشای هر دو تامون خندیدن بلد نیست


:))) 

چشای خانواده مادریم بیشترشون سگ داره

اما سگای چشای من سگای غمگینی هستن 



https://fa.m.wikipedia.org/wiki/دختری_با_گوشواره_مروارید_(فیلم)

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 18:59 http://meslehichkass.blogsky.com/

من نه فیلم را دیدم نه تابلو را
چقدر من دور شدم از دنیای فیلم ...
چقدر امسال کار کردم من
تبسم من عاشق روزای آخر سالم
از بهمن که میشه انگار قلب من تندتر میزنه
من یه روزگاری از بهار متنفر شدم و بعد با عاشق شدنم باز با بهار آشتی کردم و این آشتی چندین ساله که منو بدجور مست میکنه
میتونم اندازه سه تا کتاب از این بی تابی حرف بزنم

ای جانم
تو برای دنیای رنگی و زیبات خیلی سعی می کنی و من همیشه با دیدن دنیات غرق اونهمه رنگ و نشاط میشم.
اینکه ادم دنبال کشف خوشی های زندگی باشه و مست بشه از این لذات محشرهههههه
تیلو تیلو جانم :****

اذر سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 22:44 http://azar1394.blogfa.com

سلام
چشاشون سگ داره یعنی چی

سلام
به ادمای که چشای جذاب و گیرای دارن, می گند چشاشون سگ داره.
یعنی جذب نگاهشون می شی
مثلا چشای خانواده مادریم هم روشن و رنگی هست و هم درشت و هم یه حالت به خصوصی داره
دیگه چشای اونا خیلی سگ داره
اما چشای من درشت هست و خسته یه حالت غم داره
برای همین گفتم سگای چشمای من غمگین و خسته اند :)))

ماری سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 21:18 http://my-colory-experiments.blogsky.com/

چشم که اشکالی نداره حالت غمگین داشته باشه مهم قلب آدمه که غمگین نباشه
و تو هم که قلب پاک و مهربونی داری مهم همینه

اول گفتی دختری با گوشواره مروارید فکر کردم کارتون گوش مروارید را میگی خخخخخ

کارتون گوش مروارید :))
همچین کارتونی مگر هست
برم سرچ بزنم :)
می دونی دلم می خواد چشام بخنده :)))
خنده ها نه از این خنده ها
دلم می خواد چشمام قهقه بزنه :))))
ممنون عزیزم :****
مهربونی از خودته :****

مریم بانو سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 08:12 http://rozhan313.blogsky.com

الهیییی...
من فیلم دختری با گوشواره مروارید رو خیلیییی دوست داشتم.... همین طور اون نگاه معصوم دخترک رو...

منم فیلمش دیدم
جنس نگاش خیلی خاص بود. :))
یه نگاه خاصی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد