صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام موفرفری جانم :))

سلام عزیزم 

امروز مثل 365 روز دیگه سال با مامانم رفتیم خرید خونه, هوا یه جورای خوب بود نه سرد سرد بود و نه گرم

یه جورایی هوا ملس بود :))

همینجور که توی خیابون راه می رفتم به اطرافم چشم دوختم :))

گفتم بگردم یه موضوعی پیدا کنم تا وقتی تو ازم پرسیدی

تبسم امروز چه جوری گذشت ?

بشینم یه دل سیر در موردش باهات حرف بزنم

سرم رو گرفتم بالا

چشم دوختم به اسمون ابی رنگ بالای سرم

یک کفه دست ابر توی اسمون دیدم که خیلی پراکنده و محو به چشم می خورد

با خودم گفتم اگر ازم بپرسی خوب خانمی چه خبر?

منم با ذوق در جوابت بگم وای عزیزم نمی دونی امروز خیابون بودم و یک کفه دست ابر دیدم وسط اسمون :))))

نمی دونم خوب از چی حرف بزنم :///

از روزمرگی هام مثلا برات بگم خوبه?

یادش بخیر موفرفری :))

بابام هر وقت ازم می پرسید 

خوب تبسم خانم چه خبر?

من همینجور زل می زدم به یه نقطه دور و بعد یه سکوت طولانی و فکر به اینکه چه خبری می تونست باشه و من خبر ندارم?????

:))) در پاسخ پدرم می گفتم هیچ خبری نیست که نیست

اخ اخ

://

پدرم همیشه فکر می کرد یه اتفاقی افتاده من نمی خوام بگم 

:)) نمی دونم والا خوردن و خوابیدن و بیرون رفتنم جز خبر حساب میشه یا نه ???

خلاصه عزیزم من خبرنگار خوبی نیستم

می تونم دوست داشته باشم و بهترین همسری دنیا برات باشم اما فکر نکنم استعداد زیادی در حرف زدن داشته باشم 

خدا هم نکنه بخوام حرف بزنم :)))

اصلا چیزی نگم بهتره عزیزم

من چرا امروز اینجوری شدم :))

خوب موفرفری جان , شما چه خبر?

کار خوش گذشت?

ترافیک عالی بود?

حسابی از سرما یخ زدی?

امروز صدای پرنده ای رو شنیدی?

چای که نوشیدی, سرد بود یا گرم ? تازه دم بود?

امروز چقدر شاد بودی?

چقدر خندیدی?

چند بار به ساعتت نگاه کردی?

به من فکر کردی?



دوست دارم عزیزترینم :***

دلم یک عالمه دلتنگته :)))


نظرات 1 + ارسال نظر
ماری دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 20:03 http://my-colory-experiments.blogsky.com/

خوب عزیزم من بهت میگم آقایون معمولا وقتی میان کنترل تلویزیون و کانال کانال کردن و روزنامه خوندن و یا پای گوشی
اونها هم خبر خاصی ندارن حالا خودت تجربه میکنی
گفتم که بعدا از دست موفرفری ناراحت نشی

سلام خانمی :))
خدا رو شکر من اهل تلویزیون نگاه کردن نیستم. اینقدر بدم میاد هی کانال عوض می کنند. :))
دلم یه خونه می خواد که مال خود خودم باشه
اشپزخونه مخصوص خودم
گاز
یخچال
ماشین لباسشویی :))
به اشپزخونه ام کار نداشته باشه.
تلویزیون مال اون :))
فقط مجبورم نکنه پا به پاش اخبار نگاه کنم ://
مخصوصا گوش دادن به تحلیل های اخبار سیاسی وحشتناکه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد