صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام موفرفری عزیزم :**

سلام عزیزم

یه روز دیگه از روزای خوب خدا گذشت :))

ببخش که این چند وقته کمتر نوشتم


عزیزم کاش امروز من سکوت می کردم و تو حرف می زدی

کافیه فقط چشام رو ببندم و گوش بدم به صدای قلبم :***


چشام رو الان بستم و فقط یک جمله از زبونت شنیدم

"سلام لیلی من"


کاش بیشتر باهام حرف میزدی 

با تبسمت بیشتر حرف میزدی :))

اما تو فقط با لبخند نگام می کنی

نکنه تو هم مثل منی

ساکت, خیلی ساکت, درست در لحظه ای که باید حرف بزنی ساکت ساکتی :)))


چرا سکوتت رو با مدام صدا کردن اسمم شکستی

هان???? 

" لیلی, لیلی,..... لیلی"


می دونی موفرفری,دلم می خواست خیلی حرفا از زبونت بشنوم 

می دونی دلم می خواست بهم بگی دوستت دارم تبسم :))


اما تو در حالیکه بغلم کردی

لبانت کنار گوشم اوردی و زمزمه وار ازم پرسیدی

دوستم داری لیلی? 

:)))


یه امروز که ازت خواستم تو باهام حرف بزنی

ازم می پرسی دوستت دارم?


من تو رو

زندگی در کنارت رو

و خانواده ای که با هم می سازیم را با تمام وجودم دوست دارم


ای مرد جانم 

الان بهت چی بگم

الان که دیگه کاملا سکوت کردی و حتی وجودت رو کنارم حس نمی کنم

الان بهت چی بگم :)))


کاش الان کنارم دراز کشیده بودی

اونوقت بهت می گفتم چشمات رو ببندی تا  بهت یاد بدم چه جوری از اسمون پر ستاره ای که همیشه توی ذهنم تصور می کنم یه ستاره بچینی.

اینجوری شاید غم و غصه و سنگینی و خستگی روزانه ات رو کمتر حس می کردی و می تونستی حداقل به اندازه یه جمله بیشتر باهام حرف بزنی


کاش فقط بهم می گفتی خیلی زود میام لیلی من

تا تو یه ستاره بچینی من اومدم لیلی



:*** دوستت دارم موفرفری جان

تبسمت تو رو به اندازه تمام ستارهای چیده شده داخل سبد زندگی ایش دوست داره. 


شبت خوش عزیز تبسم :****


* لیلی اسم واقعی من

* :)


نظرات 3 + ارسال نظر
ماری دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 19:57 http://my-colory-experiments.blogsky.com/

عزیزم اینقدر عشقولانه و احساساتی حرف زدی نمیگی موفرفری جان بره تو فضا و آسمون هفتم بعد نتونی بیاریش پایین

خدا کنه مو فرفری اهل وبلاگ خوندن نباشه. :))
زندگی برای من و خیلی از زنای دیگه یعنی احساسات :))
باید به موفرفری یاد بدم که چقدر احساسات برام مهمه :))

نازی دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 12:13

Eyyy zhooon cheghade ke inja khoshkel o rang rangi shode pore enerzhi mese khodet

ممنون نازی جان
پیشنهاد یکی از دوستان وبلاگی یود. منم قالب وبلاگ عوض کرذم :***

آقا مهدی و شیوا خانوم دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 08:01

سلام ، صبح بخیر

کارای ادامه تحصیل شیوا جان مثل اینکه جور شده, دیگه باید کم کم چمدون ها رو ببندیم, تعطیلات هم تموم شده و الان فصل باز گشایی کالج هاست , خب دیگه اگر بدی یا خوبی دیدید حلال کنید, اگر صحبتی شد فقط از دید دو محقق نو پا بود, هنوز هم مشتاقیم بدانیم.....(:

سلام :))
امیدوارم حسابی از این فرصت بدست اومده استفاده کنید و از زندگیتون حسابی بهزه ببرید.
رشته های تحقیقاتی مثل رشته شما خوندنش خیلی لذت بخشه
:))
از هم صحبتی با شما توی این مدت حسابی لذت بردم
متن های طولانی :)
تجزیه و تحلیل و نظراتتون
خوندن اش برام لذت بخش بود

از زندگی کنار هم حسابی لذت ببرید :))
موفق باشیدددددد
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد