صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :)

سلام عزیزم

دلم بدجور هوس درس و دانشگاه کرده

دلم تنگ شده برای ریاضی

برای خوندن کتابهای درسی

دلم برای تحقیق کردن تنگ شده

برای گوش دادن به حرفای استاد و جزوه نوشتن تنگ شده

:)) می بینی عزیزم 

اگر من و تو تا الان ازدواج کرده بودیم و بچه داشتیم 

الان داشتم پا به پای کوچولومون ریاضی , علوم و تاریخ و .... می خوندم. دیگه هوس دانشگاه رفتن به سرم نمی زد :)))

نه اینکه خیلی هم درسخون بودم به این خاطره

والااااااا :))

همش توی دانشگاه می خوابیدم

سر کلاسا همش چرت میزدم

یادش بخیر سر همین خواب الود بودن ها و گیج زدن سر یکی از  کلاسا , استاد انداختم. :)))

استاد سوال ازم می پرسید 

منم گیج خواب 

اصلا نمی فهمیدم سوالش چی بود

خلاصه انداختم :///

من عاشق درس و دانشگاه و خوابمممممم :))

می دونی مرد من

عزیزم

موفرفری من

دلم می خواد صبح ها که از خواب بلند می شم

یه هدفی برای زندگی داشته باشم

اما بسه درس و دانشگاه 

:/

سر همین پایان نامه هم پوستم قلفتی کنده شد رفت پی کارش

ترجیح میدم پا به پای بچمون درس بخونم

والااااا :))))

بچه من و تو 

من تنبل و درس نخون

و تو ?????

من سر کش و یکدنده

و تو??????

من خیالباف و رویایی

و تو????

قراره بچمون به دنیای من و تو قدم بزاره و امیدوارم تنبلی و درس نخوندنش گردن من نندازی :///



برم بخوابم 

خوابم میاد شدیدددددد 

خوش بخوابی عزیزم :****

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 19:55

خودت حال درس خوندن نداری از بچه چه توقعی داری تبسم؟!

من اهل مطالعه هستم.
بیشتر دوس دارم تخصص ام.و مهارتم زیاد کنم تا اینکه ادامه تحصیل بدم.
:))شاید بچه ام به باباش برع

اذر پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 13:48

میگم اگه موفرفری موهاش ریخته باشه چی از کجا میشناسیش
بعد چی صداش میکنی

صداش می کنم "موفرفری قبل از این"
:)))
راسی وبلاکت رو خوندم . :***

مریم بانو سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 21:15 http://rozhan313.blogsky.com

وااای من تو رو قشنگ یه موجود تنبل خواب آلو و تپل مثل بانو دارم تصور میکنم :)))

اتفاقا منم همین حس داشتم :))

ماری سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 18:01 http://www.my-colory-experiments.blogsky.com/

سلام عزیزم . فکر بدی هم نیست برو ادامه تحصیل رشته دکترا ،
یه آن دیدی یه بنده خدایی که اونم از قضا ورودی همون دانشگاس و موهاش هم فرفری است دنبال تبسم جانش می گردد

زبانم ضعیفه فکر کنم . اگر بخوام ادامه بدم زبان برام بهتره.
بدون زبان قوی نمیشه دکترا خوند
ممنون عزیزم. :****

امیر سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 01:50

ههه خخ خسته نباشید. چه بامزه مینویسید. حالا چرا موفرفری؟ کاش حالش و داشتم منم مینوشتم :)))

چون موفرفری ها مهربون و با مسولیتند
:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد