صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام موفرفری جان :***

سلام مرد من

چند روزی هست که خیلی خوشحالم

چون به یکی از ارزوهام دارم می رسم :))))

من خیلی خوشبختم :)))))

ارزو داشتم ظاهرم ( منظورم صورتم, موهام, ارایشم و.مهم تر از همه احساسم) منو شبیه زن ها بکنه.

همیشه حس می کردم به اندازه کافی زن نیستم.

موهام کوتاه بود

حتی ارایشم این حس خوب زن بودن رو بهم نمی داد.

:))) اما چند وقته حس می کنم 

وای من چقدر دارم شبیه زنها میشم.

فکر می کنم یه حس درونی هست. :))

الان فقط لبخند دلبرانه کم دارم بزنم که با سعی و تلاش , لبخند هم جز وجودم می کنم و به زنانگی های وجودم اضافه می کنم.

می دونی عزیزم , چی باعث شد که حس زن بودن کنم.

همش تغییر در ظاهرام نیست بلکه انجام کارهای کوچیک خونه با عشق هست.

پختن غذا برای خانواده با عشق, انگار که لذت بخش ترین کار دنیاست :)))

موفرفری من

زن یعنی عشق و احساس, اینا رو از زن بگیری , زندگی از زن گرفتی. 

:))) راسی موفرفری جانم,  تو الان کجایی?

تازگیا داره ازت یه تصویری توی ذهنم شکل می گیره.

به نظرم چهره مصمم و جدی داری :))

عزیزم 

خیلی دوست دارم 

می دونی امروز رفتم پلاس, پست های دوستام رو خوندم .

اما نه پستی گذاشتم و نه نظری برای دوستام گذاشتم.

دلم برای تک تکشون تنگ شده 

اما در خودم این توانایی نمی بینم در حال حاظر برگردم پلاس. 

:) برگردم چی بگم?

قبلا کلی مقاله می خوندم و با دوستام در مورد خیلی مسایل حرف می زدم.

البته لازم به ذکره بیشتر توی پلاس سر به سر دوستام می ذاشتم :)))

و گرنه اصلا از بحث کردن خوشم نمی اومد.

اما الان, نمی دونم دقیقا باید توی پلاس چه کاری انجام بدم.

:))) موفرفری جان, الان کاملا معلومه که دلم برای پلاس تنگ شده?

شبت خوش عزیزم :**

نظرات 3 + ارسال نظر
ماری پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 18:02 http://my-colory-experiments.blogsky.com/

سلام عزیزم. من برات دعا میکنم و هر روز میام وبلاگت سر میزنم تا بالاخره روزی برسه که ورود موفرفری خان را تبریک بگم . والا الان ما هم دیگه منتظرشیم
خوش باشی عزیزم

سلام عزیزم
ممنون بابت دلگرمی ات :***
تا عید تصمیم گرفتم دست به هیچ کاری جهت پیدا کردن موفرفری نزنم.
مگر اینکه سر و کله موفرفری توی این مدت خودش پیدا بشه
:))

Meredith چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 19:49 http://dr-coffe.blogsky.com

آخییییی منم همیشه آرزو دارم ظاهرم شبیه یک دختر و یک زن باشه اما خوب نمیدونم چرا به اندازه کافی زن نیستم :/

ببین یه لبخند خوشگل و ادا و اصول دخترا رو داشته باشی حله :)
اما متاسفانه من یکی شبیه خانم بزرگا رفتار می کنم. :)

m.m چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 03:33

سلام ...از وبلاگ که نمیشه به شخصیت کسی پی برد...اما نسبت به نوشته هاتون یک احساس دلسوزی به من دست داد!
در کل احساسم اینکه پشت کلماتتون پنهان شدین ...عمیق تر از نوشته هاتونید...شاید درست نباشه برداشت من اما احساسم اینه....

سلام
:)) ممنون بابت نظرتان.
دلم نمی خواد با غم و غصه و چاشنی اضافه, از تجردم بگم.
با شادی و امید نوشتن رو ترجیح دادم. :))
دلسوزی چرا?
من زندگی خوبی دارم.
اگر موفرفری الان کنارم نیست . می دونم یک گوشه این کره خاکی تندرست و سالم داره روزگار می گذرونه. و بلاخره ما بهم می رسیم.
می دونی غم و اندوه کجا وجود داره?
در ذهن ما ادما
اگر غم و اندوه و افکار نا امید کننده رو از خودمون دور کنیم.
دیگه غمی وجود نداره :)))))

دلتون شاد و همیشه سرزنده باشین. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد