صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام جناب موفرفری :))

سلام عزیزم

:)) می دونی موفرفری جان, حتی نمی تونم یک لحظه هم به این فکر کنم که دست از تلاش برای رسیدن به تو بردارم.

هر وقتم به این فکر می کنم که نباید نا امید بشم . یاد خاطره ای از زمان بچگی ام می افتم.

در روزگار خیلی دور که من یه دختر بچه بودم. با خانواده رفتیم جاده شمال و کنار یه رودخونه اتراق کردیم.

از قضای روزگار یکی از دمپای های پلاستیکی ( که خیلی بزرگتر از پای ما بچه ها بود) از پای من یا خواهر و برادرم ( یادم نمیاد پای کدوممون بود)  وقتی داخل رودخونه داشتیم راه می رفتیم  در اومد .

و جریان اب داشت دمپای مذکور رو با خودش می برد . 

که بنده یک عدد چوب از لب رودخونه پیدا کردم و به موازات رودخونه شروع کردم به دویدن.

من بدو , دمپای بدو :))))

از اونطرفم , مدام پدر و مادرم صدام میزدن ولش کن بیا

مگر من ول کن بودم :))

بلاخره دمپای مذکور رو با همون یک تیکه چوب از اب کشیدم بیرون :))

می دونی موفرفری عزیزم

هر وقت خواهرم یا برادرم بهم می گند ول کن از سن ات گذشته ازدواج کنی

یا کی با ازدواج خوشبخت شده که تو.دومیش باشی

یاد خاطره دمپایی مذکور می افتم :))

اون لحظه که داشتم دمبال دمپای می دویدم به هیچ صدای که می خواست منصرفم کنه گوش نمی دادم.

فقط یک چیز ته ذهنم بدو

دمپای رو باید از رودخونه پس می گرفتم 

:)) می دونم موفرفری جان, شاید برات خنده دار باشه اما تمام لحظاتی که به رسیدن به تو فکر می کنم تصویر اون دمپای در ذهنم پر رنگ میشه.

:)) یعنی ملت شعر عاشقونه می خونند و دلشون عشق می خواد. منم یاد دمپایی می افتم و دلم رسیدن به تو رو می خواد :)))

پس منتظرم باش عزیزم تا با چوب بیام سراغت و از رودخونه تجرد بکشم ات بیرون

والا 

چیه توقع غیر این داری? 

خجالت بکش نزدیک چهل رو داری اما دست از تجرد ور نداشتی 

:)))) عزیزم هر جا چوبی دیدی یاد من بیفت 

یاد دستی که اون چوب گرفته و به سمت دراز کرده بیفت 

:*** دوستت دارم موفرفری جانم 

یادم باشه کادوی اولین سالگرد ازدواجمون یه جفت دمپای فرد اعلا بهت کادو بدم

شبت خوش عزیزترینم :******


نظرات 13 + ارسال نظر
عقاید یک دلقک پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 13:57

میرسی ..
من مطمعنم به زودی به مو فرفریت میرسی ..
تو عالی ای تبسم ... عاااالی

سلام
:)) عاشق تمام دوستای هستم که به واسطه این وبلاگ پیدا کردم.
همه تان پر از انرژی هستین و نشاط :))
چقدر خوبه که شماها نوشته هام رو می خونید
ممنون خانمی :)***

آقا مهدی سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 22:45

سلام
من با دمپایی خیلی خاطره دارم, خخخخخخ, کلا ابزار خوبیه البته اگر از اون به طور بهینه استفاده بشه, هم میتونه به عنوان کادو باشه( آخه یکی از دوستام در اولین سالگرد ازدواجش برای خانومش یک موبایل گرون قیمت خریده بود ولی خانومش برای ایشون یک جفت دمپایی حمام خریده بودن...خخخخخخ) خوش به سعادتشون کلی براشون خاطره میشه, مصرف دیگر اون ( بچه که بودیم یه بازی بود به اسم دمپایی بازی, پدر و مادرها هر روز برای بچه هاشون دمپایی می خریدن و روز بعد فقط به درد سطل زباله می خورد....خخخخخ) , و استفاده بعدی ( خیلی قدیما ابزاری برای اصلاح بچه ها بود, معمولا در دست راس ترین ابزار برای این کار بود ) .... و کلی استفاده دیگه که الان در خاطرم نیست.... , خلاصه ابزار خوبیه, مطمئن باشید اگر آقایون از دست همسرشون دمپایی هدیه بگیرن زیاد ناراحت نمیشن, اون هم به خاطر کاربردش...خخخخخ
بزار این آخری یک دعا کنم ..... الهی که موفرفری صحیح , سالم و صالح تر از همیشه راه رسیدن به تبسمش رو پیدا کنه, ( آخه گرگ بیابون و روباه کم نیست....خخخخ ) , هر چه زود تر بهتر آخه خیلی که دیر بشه آدم حس حال بچه که هیچ... حس و حال خودشم نداره...

سلام اقا مهدی
:) یادش بخیر چقدر با دمپایی دنبالمون می کردن.
:)) ممنون بابت دعای خوبتون
کم پیدا بودین
:) امیدوارم هر جا هستین سالم و تندرست و دل به نشاط باشین

امیر سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 16:01 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلام تبسم خانم.خوبید؟
واای خیلی باحال نوشتید واقعا

سلام اقا امیر
:)) ممنون خوب خوب خوبم
وبلاگ شما یه صفای خاصی داره.
نوشته هات رو دوست دارم بوی زندگی میده.
موفق باشی در زندگیت امیر جان :)

m.m سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 15:38

خواهش میکنم... پسرا رو در حالت عادی نمیشه بهشون اعتماد کرد چه برسه به فضای مجازی....
من پسرم 35 سالمه هنوز ازدواج نکردم اما اگه یک روزی بخوام ازدواج کنم چون یه جورایی سرد و گرم روزگارو چشیدم سعی میکنم از طریق فضای مجازی نباشه
اما مطمنا اگه دختری توی محل کارم یا توی محل درسم باشه که از شرایطش خوشم بیاد پی گیرش میشم برای ازدواج..
واسه همینکه پیشنهاد دادم اگه سر یک کار دولتی برین یا در کل پی گیر یک کار ازاد معتبر باشین توی این رفت و امدا توی دنیای واقعی مطمنا مو فرفریتونو پیدا میکنین ...پیدا که کردین اونوقت باید به فکر جذب کردنش باشین ...

سلام
ادما توی فضای مجازی میشه شناخت.
البته منظورم ( فیس بوک و پلاس,...) هست. زیاد وبلاگ مد نظرم نیست.
چون از خودشون می نویسن. رازهای می گند که حتی به اعضای خانوادشون نگفتن.
اتفاقا من در این وبلاگ تقاضای ازدواج خیلی کم داشتم. شاید 2 تا 3 مورد
اما دخترای دیگه که وبلاگ روزمرگی هاشون رو می نویسن خیلی بیشتر تقاضای ازدواج از طریق وبلاگ دارن.
می دونی منظورم این هست وبلاگی که من درست کردم به درد جذب همسر نمی خوره.
من اینجا از ارزوها و اشتباهاتم می گم. کدوم مردی حاظره با دختری ازدواج کنه که از زندگیش اینقدر با ریز جزییات می دونه?


راسی دوست دارم بدونم شما از نوشته هام چه شخصیتی از من در ذهنتان نقش بسته?
والدین من هم سر کار با هم اشنا شدن.
اما من به شخصه امکان سر کار رفتن ندارم
ولی بهیچوجه دست از تلاش بر نمی دارم برای زندگیم.

:) امیدوارم خوشبخت بشین و یه همسر خوب مثل خودتون نصیبتان بشه

مریم بانو سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 15:16 http://rozhan313.blogsky.com

وای فک کن بهش دمپایی کادو بدی :))))

بلاخره یکم نواوری لازمه نمیشه که اقایون فقط جوراب کادو بگیرن :))

m.m دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 16:39

سلام منظور اینکه نمیشه همیشه انتخاب کرد بعضی وقتا باید انتخاب شد بابت این گفتم اگه توی محل کار معتبری باشین و رفتارا رو انالیز کنید و یه کوچولو هم زرنگ باشین به خواستتون میرسید...
اخه بدی اینترنت و ... اینکه نمیشه اعتماد کرد ...اعتماد هم بشه نمی دونه ادم به دروغ اعتماد کرده یا به راست
این وبلاگ هم شاید محلی باشه برای اشناییی...شاید موفرفری شما روزی از این وبلاگ عبور کنه و موندگار بشه...
امیدوارم زودتر بهتون برسه....

سلام
حق با شما ست اعتماد به سختی میشه کرد. بیشتر اقایونی که من باهاشون اشنا شدم متاهل بودن و خودشون مجرد جا می زدند.

خیلی از مکان ها میشه یا فرد مورد نظرت " اشنا" بشی. اما برای " شناخت " طرف مقابلت باید وقت بزاری و باهاش حرف بزنی و هوشیار باشی.
من خودم سر قرار با هر کسی رفتم یکبار یا نهایتا دوبار دیدمش.
اما برای یه دختر تنها بی نهایت سخته و خطرناک.
خیلی باید مواظب بود.
من خودم ممکنه توی سال یک نفر یا دو نفر نهایتا اعتمادم جلب بشه و برم ملاقاتشون. اما همون یکی دو نفرم تو زرد در میاند توی همون ملاقات اول

ممنون از توجه تان

مآه تآب دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 13:11 http://mim94.blog.ir

واییییییی چه باحال چه قشنگ بود ...حالا این موفرفری کی هست ...سه سال که سنی نیست :) کی به تو میگه ازت گذشته بنظرم اصلا هم نگذشته ...از روحیت خوشمان آمد : ) راستی موفرفری عینیت دارد عایا؟

موفرفری وجود خارجی نداره.
اما بچه بودم یه همبازی داشتم که خیلی مهربون بود. یه پسر موفرفری مهربون.
الان نمی دونم کجاست از کوچه مون رفتن .

Meredith دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 09:43 http://dr-coffe.blogsky.com

کی گفته 33 سال برای ازدواج دیره؟!

من من کله گنده :))
اخه دوست ندارم با بچه ام اختلاف سنم زیاد بشه.
یکی از فامیلامون 35 سالگی به بعد بگمونم ازدواج کرد. همش می گغت برای بچه دار شدن زوده. الان فکر کنم 40 به بالا داره تازه بچه دار شده :))
البته سنش نشون نمیده چند سالشه. کمتر نشون میده. :)
از عمه های بابام بگیر تا عمه های خودم و دختر خاله هام و .... کلی دختر داریم که یا ازدواج نکردن یا بالای سی ازدواج کردن.
مشکل توی خانواده ندارم کسی نمیگه چرا ازدواج نکردی.
مشکلم اینه که مردی که سنش به من بخوره پیدا نمی کنم. پیدا هم که میشه متاهل اند خودشون رو جای مجرد می خواند قالب کنند. دقیق یادم نیست اما از چند تا قراری که این چند ساله رفتم انگار فقط یکنفرشون مجرد بود . باقی متاهل از لب در اومدن :/

m.m یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 22:44

سلام فارغ از همه اینها نمیدونم شوخی مینویسین یا جدی ...اگه جدی مینویسین امیدوارم تلاشتون فقط نوشتن نباشه و برای رسیدن به کسی که میخواین تلاش هم کرده باشین...با اینترنت نمیشه پیدا کرد سعی کنید سر یک کار معتبر برین تاکید میکنم معتبر... و اجتماعی ...

من چند تا دوست داشتم همشون از نت همسراشون پیدا کردن. منظورم شبکه های اجتماعی فیس بوک و پلاس هست :)
برای کار هم رفتم نشد
البته نمی یشه گفت انتخاب لز طریق نت خوبه یا بد.
البته قضد همسریابی از طریق این وبلاگ رو ندارم.

اذر شنبه 26 دی 1394 ساعت 23:20 http://azar1394.blogfa.com

ممنون از مهربونیت
حروف کلمه هاش جدا جدا میشه.قالب خوبی هم پیدا نکردم
اره طنز مینویسی قشنگتر میشه

من مه در بلاگفا می نویسم و هم در بلاگ اسکای.
:)**
موفق باشی عزیزم

اردشیر شنبه 26 دی 1394 ساعت 23:01 http://arbabamhosin.blogfa.com/

سلام
گفتی مو فرفری یاد موهای فرفری خودم افتادم ولی شانسم نگفت قبلا یکی دیگه انداختم توی تور خخخخخخخ تازه یادم هم نمیاد برام دمپایی خریده باشه.
ان شاالله بهش برسی وخوشبخت بشی

سلام
ممنون اقا اردشیر :)
خوشبخت بشین و بپای هم عاشقی کنید

اذر شنبه 26 دی 1394 ساعت 20:45 http://azar1394.blogfa.com

اصلا با حرف خواهر وبرادرت موافق نیستم .هستن ادمهایی که با ازدواج خوشبخت شدن
جوری گفتی با دمپایی میام سراغت که گفتم میخواهی..
بعد دیدم نه حرف دیگریست

همسری بهترین دوست زندگی ام میشه.
:))
خوب سعی می کنم بیشتر مواقع نوشته هام شاد باشه و جدا از جنبه شاد نوشته هام واقعا اون خاطره بهم انگیزه میده به حرف کسی اهمیت ندم و سعی کنم زندگیم رو بسازم :)))
..
راسی وبلاگت رو خوندم. نتونستم نظر بدم.
در مورد اینکه وبلاگ ساختی در بلاگ اسکای.
یکی از امکاناتی که بلاگ اسکای داره این هست هر چند لحظه یکمرتبه نوشته هات رو در حالی که داری می نویسی ذخیره خودکار میکنه.
یعنی اگر برق بره و دسترسی به نت ات قطع بشه. اونم درست وسط نوشتن مطالبتت . بلاگ اسکای نوشته ات رو ذخیره خودکار کرده.

من شنبه 26 دی 1394 ساعت 09:01 http://meslehichkass.blogsky.com/


کادو ی دمپیایی را هستم
چقدر باحال

پسر خوبی باشه دمپای چرم براش می خرم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد