صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :))

سلام مرد عزیز من :))

من حالم خوب است ولی  کمی دلتنگم :)

می دونی موفرفری جان همیشه دلم می خواست اگر یک پرنده بودم یک پرستو باشم

هر بار فقط در ذهنم حرف از رفتن میزنم. من یک پرستوی مهاجرم

باید برم و برم و برم :))

زندگی من می دونم که شاید عجیب باشه 

اما دلم مهاجرت می خواد منظورم رفتن به خارج کشور نیست. رفتن به بی نهایته , رفتن بدون هیچ محدودیتی, رفتن به هیچ جای خاصی مد نظرم نیست 

فقط برم و بدونم که دارم میرم برام کافیه.

همیشه رسیدن,  به ادما ارامش میده اما رفتن هست که به من ارامش میده

:)) موفرفری جان, زندگی من همینه

امروز با خودم خود درگیری پیدا کرده بودم و با خودم می گفتم چرا من فکر می کنم قشنگم ?

من یه دختر عادی ام :))

اصلا چرا باید همچین موضوعی مهم باشه.

من فقط می خوام برم و برم

کوله پشتی ام رو بردارمو فارق از تمام واقعیتای دنیای , خالی از هر فکر و خیالی فقط برم

بدون اینکه فکر کنم عادی ام یا زیبا?

زندگی ام به کدام سو داره میره?

تا کی فرصت مادر شدن دارم?

اخه چه جوری مردی وارد زندگی من میشه? من که تنهام, اخه چه جوری موفرفری ام رو پیدا کنم یا اون منو پیدا کنه?

درسته می خوام برم اما می خوام بی هیچ فکر و خیالی برم.

برم و هیچ اندیشه ای همراهم نباشه

فقط من باشم و کوله پشتی که کفایت این سفر رو بکنه

:))) حتی با خودم تصور می کنم چشام هم باید توی این سفر حالت خاصی داشته باشه

یه نگاه خاص که انگار نگاهت خیلی عمیق هست و به مسله خاصی فکر می کنی اما فقط خودت می دونی ته اندیشه ات هیچ فکر خاصی وجود نداره. 

:))


من بروم بخوابم و در خوابم شاید من و تو......

شبت خوش نازنینم :***


الان که اینا رو نوشتم ته دلم ترسیدم که برم و از دست بدم. تمام زندگی که با شوق و ذوق دارم سپری ایش می کنم.

با خودم گفتم حتی فکر رفتنم یه ناسپاسی هست

و شاید یک گناه نابخشودنی 

نظرات 4 + ارسال نظر
کمند پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 16:25

عزیزم سلام
ایمیلم بدستت نرسید. راز و قانون جاذبه و اینا ?

سلام خانمی
پیغامت رو خوندم عزیزم.
اما نه ادرس وبلاگی گذاشته بودی . و تازه با هم اشنا شدیم.
با داشتن یه ادرس ایمیل نمی تونستم اعتماد کنم.
بابت پیشنهادت یه دنیا ممنون عزیزم :**
امیدوارم باعث رنجشت نشده باشم.

اذر پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 13:05 http://azar1394.blogfa.com

سلاااان
اینقد لی لی به لالای این موفریفری نزار
از همین الان لوسش میکنه
خخخخخخ

سلام
این موفرفری هم نازکش داره, هی ناز می کنه. :))

عزیزم همچنان بلاگفا اجازه نظر دهی بهم نمیده. :**

Meredith چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 22:17 http://dr-coffe.blogsky.com

آخیییی تبسم جان ....ایشالله زودتر بیاد

ممنون دکتر جان :))
:***

من سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 10:50 http://meslehichkass.blogsky.com/

تو کلا دختر سپاسگزاری هستی
ناسپاسی بلد نیستی
تو عادی نیستی
چون نگاه عادی نداری
تو خاص و منحصر به فردی

عزیزم باید بگم. خوشحالم که در نوشته هام منو دختر شادی می دونی که ناسپاسی نمی کنم.
در درون منم هرزگاهی یه دختر غرغروی ناناز پیدا می شه که کارش غر زدن 24 ساعته است.
:)) نوشته هام بیشتر اوقات شاده چون شاد نوشتن بهم انرژی میده و گرنه در. برابر مشکلات و خستگی های زندگی خیلی ها مقاومتر از منننددد :)
از جمله تو دختر زیبا :****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد