صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :)))))

سلام موفرفری جان

داشتم فکر می کردم کاش برای نوشته هام عدد می ذاشتم

مثلا موفرفری 1

موفرفری 2 

موفرفری3و ......... :))))

تا الان کلی موفرفری داشتم 

شاید 1000 تای موفرفری داشتم :)))

 راسی مراسم خونه خاله داشتیم و خاله ام کلی دعام کرد.

بعد گفت تو هم دعا کن :///

منم در کمال معذرت بر گشتم گفتم خدایا بهم دو تا شوهر بده.

بعد خاله و دختر خاله و مامانم هی میزدن توی سرشون و می گفتن خجالت بکش دختر

پر رو

رو نیست که

خجالت بکش

سردیت نکنه

:)))) منم نیشم تا بناگوش باز

گفتم بابا من نصف دونه هم خواستگار ندارم.

بعد بیام دو بار شوهر کنم?

مگر میشه اصلا?

والا :)))))))

خلاصه کلی از دوستام از طریق همین وبلاگ با من و تو اشنا شدن و دعا می کنند بهم برسیم.

منم تو رو داشته باشم .برای سعادت دل این دنیا و اون دنیام کافیه :))))

اما جات خالی موفرفری جان, چقدر خندیدم.

چقدر بهم گفتند نگو 

میشه ها

:)))

خلاصه کلی خوش گذشت

خیلی زیاد

ایشالله سال دیگه این روزا خونه خودم کنار مردی هستم که واقعا دوسش دارم.

موفرفری جان می بوسمت

ساعت 5 و خورده ای عصر هست.

قرار ما سال دیگه ,همین روز و همین ساعت و کنار هم در خونه مان

روزت خوش عزیزترینم :))))))

نظرات 2 + ارسال نظر
مترسنج دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 09:13 http://www.dar300metri.blogsky.com/

سلام
خیره انشاله
(رمزای پستای بالا رو میگم)

ایشالله به زودی خیر پیش بیاد.
فعلا خبری نیست :))

لاست استریت یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 17:25

این "جات خالیِ" موفرفری جان, چقدر غمگین بود...

:))) موفرفریه دیگه
همیشه جاش خالیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد