صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام دوستانی که وبلاگم رو می خونید :)))

سلام دوستانی که وبلاگم رو می خونید :))

اگر نوشته هام رو تا به حال خوب خوانده باشید.

متوجه شدین چقدر بنده از خودم تعریف کردم

:)))))

خوب این چند تا دلیل داره. چند تاش رو یادمه, باقی رو هر وقت یادم افتاد و حوصلم گرفت می گم. 


بنده, قبلا وقتی درباره خودم می نوشتم , به خوبی خودم رو توصیف نمی کردم.

تصویر ذهنی قشنگی از خودم نداشتم 

تا اینکه دوستای مهربونم گفتن. من اونجوری که فکر می کنم نیستم و زیبا هستم.

البته دوستام بهم انرژی مثبت دادن و باعث شدن تصویر ذهنی زشتی که از خودم داشتم تغییر کنه.

و حالا از خودم به عنوان یه انسان زیبا یاد می کنم

:))))

من خیلی خوشگمممممممممم :)))

بله و اینگونه هست که با گفتن جمله بالا دل خودم رو شاد کردم. 

دل خجسته ای دارم ;)


و دلیل دیگه اینکه والدینم ازم تعریف نمی کنند

:))) خوب منم وظیفه تعریف کردن از خودم رو خودم به عهده گرفتم.

منم شدیدا وظیفه شناسسسسسس 

به این وظیفه خطیر رسیدگی می کنم و بله

هی خودمون از خودمون تعریف می کنیم 

:))))




بنده جدا از شوخی و جدی 

اینجا اعلام می کنم . چهره من هر شکلی. داشته باشه مهم اینکه الان دوسش دارم و عاشقشم

چهره جان, عاشقتمممممم غلیظ :****


خیلی خیلی مهمه ادم خودش رو دوست داشته باشه.

خوب من عاشق خودم شدم و یکم. بیشتر از یکم زیاده روی کردم 

( شکلک شرمنده اینا)

دیگه کمتر از خودم تعریف می کنم.

هرزگاهی, فقط یه کوچولو از خودم تعریف می کنم :)

نظرات 2 + ارسال نظر
Mostafa شنبه 2 آبان 1394 ساعت 03:04 http://romeo1.blogsky.com

چه جالب بود فکرنمیکنم اسم اینو بشه گذاشت از خود راضی

راستی در نظر سنجی وبت هم شرکت کردم

تشکر ویژه اقا مصطفی :))
ممنون
یه لحظه شک کردم نکنه از خود راضی ام واقعا :))

مجتبی پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 18:17 http://m-z2016.blogsky.com/

از خود راضی

تشکر از تعریفتون :)))
منم یه زمانی فکر می کردم تعریف از خود یعنی از خود راضی بودن.
اما بد نیست خودمون رو دوست داشته باشیم. :)))
هر روز هر روز قربون صدقه خودمون بریم و. عاشق خودمون باشیم. :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد