صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

چرا موفرفری?

اوایل که این وبلاگ رو می نوشتم

خیلی ها اومدن و پرسیدن چرا. به همسری اینده می گی موفرفری جان.

چرا مثلا موهاش صاف نباشه

:))))

واقعیتش اون لحظه خودم هم دقیق نمی دونستم.

چرا موفرفری

یه عروسکی داشتم بچه بودم

موهای فرفری داشت.این عروسک برام خیلی خاص بود.

بعدها در همسایگی مون یه پسر بچه اومد دقیق شبیه همون عروسک با موهای فرفری.

و بی نهایت مهربان

خیلی مهربون :))))

اسمش مهدی بود.

بهم دوچرخه سواری و کار با تیرکمون رو یاد داد.

هیچوقت اذیتم نکرد.

محبتش بی دریغ بود :)))

یه جورایی همیشه محبت و مهربونی اون پسر در ذهنم مونده.

مهدی موفرفری چند سال بعد با خانوادش از کوچمون رفتن.

شاید الان ازدواج کرده و صاحب یه بچه موفرفری شده

یه موفرفری کوچولوی ناز :)****

داشتم می گفتم

پس ذهنم مهربونی اون پسر موفرفری مونده بود و وقتی خواستم اسمی برای همسری بزارم خطابش کردم موفرفری :)))

فکر می کنم من بیشتر از هر خصیصه اخلاقی در همسر اینده به مهر و محبتش اهمیت میدم که این اسم رو انتخاب کردم :))))

جالبه در کتاب چهره شناسی هم تازگیا خوندم کسایی که موهای فرفری دارند شخصیت مهربونی دارند.

درست مثل موفرفری من :*****

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان جمعه 15 آبان 1394 ساعت 23:36

سلام. اولش که به وبلاگت اومدم برام عجیب بود ولی الان از وبلاگت ایده گرفتم. دلم میخواد منم یک وبلاگ بزنم و برای دختر رویاهام بنویسم. البته تو خیلی شجاعی و همه نقطه ضعف هات رو براش تعریف میکنی، ولی من نمیتونم نقطه ضعف بهش نشون بدم! هرچی باشه من پسرم و غرور دارم! از امروز تصمیم گرفتم با عشق مجازیم درد دل کنم، چون در واقعیت که هیچ دختری آدمو درک نمیکنه. یه پدر و مادر و خواهر برادر درست و حسابی هم ندارم که باهاشون درد دل کنم، برای کسانی مثل من بهترین راه پناه بردن به دنیای مجازیه

سلام
ببخشید دیر جواب دادم.
خونه خاله ام بودم.
نوشتن خیلی به من کمک کرده.
خیلی
موفق باشید دوست عزیز
ممنون بابت نظرتان
خوشحالم کردین :)))

لاست استریت چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 20:45

دوستی داشتم که فرفری بود و من همیشه بهش می گفتم: روی سرت یه بل بشوی هیستریک در جریانه

بل بشوی هیستریک :))))
عالیه
اصل وجودی موفرفری ها همینه اصلا
که یک بل بشوی هیستریک در روی سرشان جریان داشته باشه.
تازه روی سرشون کلی گنشجک کوچیک لونه کرده و قلبای کوچکشون میزنه.
موفرفری ها از عالی هم عالی ترن :)))

امید چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 15:50 http://fateme-goli.blogsky.com

الهی ی ی
پس موفرفری اون پسره بوده ه ه
خدا رو چه دیدی،شاید یه پسر به مهربونی اون یهو اومد تو زندگیت
میگما یه دختر همسایه داریم،هرازگاهی میگه بیا کامپیوترمو درست کن،نکنه یهو عاشق بشه و چن سال دیگه یه نفر رو تو ذهنش مجسم کنه و اسمشو بزاره امید گلی ی ی ی

:)))) از دس تو امید.
امکانش هست.
یهو رو خوب اومدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد