صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

با خنده بخوان سلام عزیزم :)). تا بشنوی سلاممممم عزیزترینم:)))

سلام سلام سلام  :)))

هر باری که بهت سلام می کنم. امیدوارم تو صدای منو بشنوی. :)))

امروز بیشتر از هر روز دلم خواست تا بشنوی بهت سلام کردم.

هزاران بار در دلم بهت سلام کردم و بعد اینجا برات نوشتم سلام عزیزترینم :)***

و واقعا امید دارم تو  پشت کامپیوترت نشسته باشی و ببینی تبسمت بهت سلام :)))

می دونی موفرفری عزیزم.

این وبلاگ برام حکم یه ستاره توی اسمون شب رو داره.

همون ستاره ای که وقتی دلت برای یکی که خیلی دوره ازت تنگ میشه. بهش نگاه می کنی و امیدواری همون لحظه اون فردم به اون ستاره نگاه کنه و اینجوری هست که دلهای اون دو فرد دور از هم کمی اروم می گیره.


می بینی فقط با نگاه به ستاره ای درخشان در دل تاریکی , فکر می کنی اون فرد چقدر بهت نزدیکه.

موفرفری عزیزم, منم از ستاره خودم بهت سلام می کنم و مطمنم تو هم می شنوی.

عزیزم اگر تا به حال هیچکدوم از نامه هام رو ندیدی 

یه امشب پشت سیستمت بشین و همین یه نامه رو ببین

:)))) بشنو تبسمت بهت سلام کرده.

سلام موفرفری

سلام

سلام

سلام عزیزم


سلام و شبت خوش عزیزم 

دوست دارم :****




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد