صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسر عزیز من :)))

سلام عزیزم :)))

موجودی خیالی به نام لولوخورخوره وجود داره که من ازش خیلی می ترسم.

بعضی اوقات فکر می کنم به اینکه همسر میانسال من چه شکلی می تونه داشته باشه.

و بعد شکل یه لولوخورخوره کچل و ریشو با صورت چروک با سر و وضعی اشفته میاد توی ذهنم.

:))) 

همسر جان من , ادما تا جوانند بهتره ازدواج کنند تا در کنار هم پیر بشند. 

من به عنوان دختری که تا حالا ازدواج نکرده. دلم می خواد با مردی باشم که کنارش حس طراوت کنم.

والا :))))

اومدم بهت بگم

حق نداری پیر و فرتوت و اخمالو باشی

تو باید یه لبخند عمیق روی لبات باشه.

:)))

تو رو با تمام لبخندات و منهای تمام اخمات دوست دارم

:))))) 

شبت خوش موفرفری جان من:***

نظرات 2 + ارسال نظر
BoBo دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 22:39

:)) خیلی باحال بوود
ایشالله یه نوجوون 34 ساله موفرفری زودتر سر راهت قرار بگیره.

34 ساله رو خوب اومدی :)))
به نظر منم یک سال تفاوت سن, عالیه :)))

سحر میرکریمی دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:58 http://sahar2150.blogfa.com

سلام زیبا بود...

ممنون سحر جان :)****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد