صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

تفاوت های که زندگی رو می سازند

دوستی داشتم از یه خانواده بی نهایت پولدار.

یکروز با هم بیرون بودیم. 

یک مشکلی که داشت رو به راحتی حل کرد.

اونجا بود که فهمیدم چرا خانواده اونا پولدارن و خانواده ما معمولی :))

به کم قانع نبود و تونست یه همسر پولدار تر از خودش رو.گیر بیاره.

نقطه مقابل اون من بودم

به سختی مشکلاتم رو حل می کردم و به سختی راه حلی برای مشکلاتم پیدا می کردم. :)

نمونه اش همین وبلاگی که می بینید

:))) نمی دونم ایا نوشتن افکار و احساساتم در اینجا منو به موفرفری عزیزم می رسونه?

من بلد نیستم از نکات مثبتی که در وجودمه استفاده کنم و نظر یک مرد رو جلب کنم.

با وجود چهره ای که تقریبا خوبه, حتی یک نفر مرد رو هم نتونستم سمت خودم بکشونم.

:) فکر کنم زیادی , زیادی 

بی دست و پام :)))))))

و صد البته خجالتی. :)

 همیشه گفتم و میگم هیچکس بدون توانای برای خوشبختی افریده نشده.

یکی هست که خانواده پولدار داره. و همین باعث میشه موقعیت های زیادی سر راهش باشه و خوب باقی اش به خرد خودش بستگی داره که چه انتخابی بکنه.

یکی هست که موقعیت اجتماعی و خانوادگی خوبی داره.

یکی هست حسابی شیرین زبونه

یکی هست مغزش خوب کار می کنه.

یکی هست که چهره خوبی داره.

خلاصه اینکه هیچ انسانی نیست که دست خالی باشه.

هر ادمی یه امتیاز خاص خودش رو داره.

خوب امتیاز خاص منم یه چهره نسبتا خوبه. :))))

اما شکر که تا حالا ازش استفاده نکردم. :)

حتی هیچ مردی هم جلب صورتم نشده.

حس می کنم به شدت نامریی هستم :)))))))

تبسم نامری با یه لبخند نامری :)))

و بوسه های نامری تر ;)

بعضی اوقات با خودم می گم مگر میشه هیچکس توی دنیا منو نخواد? :)))

و اونوقته که با خودم می گم شاید هدف از خلقت من اصلل تشکیل خانواده دادن نبوده :)))))

بعد با خودم می گم پس هدف چی بوده?

در جوابش به خودم می گم

برم 

برم

برم

به کجا هم برم نمی دونم :))))))

یعنی عاشقتم تبسم جان با اون افکار خارق العاده ات :)))

اولش که داشتم این پست رو می نوشتم بغض داشتم. 

الان نیشم تا بنا گوش بازه و چشام 

و چشام داره می خنده 

و بغض داره از گلوم میره

میره

میره به همونجا که قراره من برم و هیچ وقت ندونستم کجاست :)))))))

خدا کنه هیچوقتم نرم والا چه کاریه

برم جای که بغض هست

خدایا تو که یه عمره ما رو مجرد قرار دادی.

حداقل کمکم کن که به خودم کمک کنم و بتونم یه کار پیدا کنم.

:)))))))))) راسی خدایا.

ممنون بابت اینکه همیشه در دلم یه بمب خنده می ترکونی و اخر گریه هام خنده و شادیه :))))))



موفرفری جانم, چه بیای و چه نیای در زندگیم

بابت عشقی که این مدت بهم دادی ازت ممنونم

ارومم کرد و شاد شاد :))))))))))))))))


نظرات 3 + ارسال نظر
n!k پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 17:41 http://nikava.blogfa.com

خو اینهمه میگی خوشگلم و اینا .. خو بزار ببینیمت .. عکستو نشون بده

من الان یه پست می ذارم ابراز شرمندگی می کنم.
خوبه?????
والا :))))

مریم بانو دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 09:24 http://www.rozhan313.blogsky.com

انشاالله که کار خوب برات جور میشه...
به نظرم همه چیز رو بیخودی به هم ربط دادیا :/ اونی که بخواد بیاد ، میاد...

:)) در نهایت هنربندی . هر چیزی که به ذهنم رسید رو سلسله وار نوشتم.
مریم جوون من عاشق بچه ام. دلم می خواد مامان بشم. :)))
ممنون مریم جان

n!k دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 00:15 http://nikava.blogfa.com

موفرفری وجود خارجی داره ؟
خو کو عکست .. من بدم نمیاد ببینمت ..

موفرفری اگر وجود خارجی داشت که تا حالا باهاش ازدواج کرده بودم. اندازه یه ماشین ون هم بچه داشتیم :))))
خداییش , فکر می کنی من اگر عکسم رو اینجا گذاشته بودم .
می اومدم این مطالب رو اینجا بنویسم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد