صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

اگر موفرفری نیاد? :))))

اگر موفرفری نیاد

من

اونوقت

میرم

و

کل دنیا

رو می گردم.

دنیای من

خیلی

کوچیکه

خیلی

زیاد.

کل دنیای من

چقدر می شه?

نظرات 2 + ارسال نظر
BoBo دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 22:51

اشتباه نکن، فقط تو دنیای خودت نگرد. خودت که می‌گی دنیات کوچیکه پس برو به بقیه دنیاها هم سر بزن.
الان یه ترانه یادم اومد که فرامرز اصلانی می‌خونه:
سفر کردم که یابم بلکه یارم را
نجستم یار و گم کردم دیارم را ...

با یه کوله پشتی چهارخونه.
میرم و می گردم.
قصدشم داشتما
قرار بود از درکه( یه کوه در تهرون) احتمالا رفتی, شروع کنم :)
فکر دیگه ای به ذهنم نرسید.
ته فکرم این بود. :))

امید یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 22:55 http://fateme-goli.blogsky.com

خدایا تبسم رو عاقبت بخیر کن

ممنون امید جان :)))
امیدوارم شما و فاطمه گلی هم خوشبخت بشید. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد