صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :))

سلام سلام سلام :)))

بدون من خوش می گذره عزیزم?

:)) 

دروغ چرا 

چند شب پیش از فکر اینکه تو نیستی بر گوشم خروپف کنی و من راحت تا صبح می تونستم بخوابم. غرق لذت شدن :)))

یعنی حتی فکر کردن به یه موفرفری از نوع خروپوفیان هم وحشتناکه :)))))))

....

امروز حلوا پختم و بین همسایه ها پخش کردم. اما خانواده مخالف بودن. به نظرشون حلوا دادن بین در و همسایه بی کلاسی هست :))))

من عاشق حلوا هستم موفرفری جان

از بچگی شروع کردم به پخت حلوا :)))

انواع حلوا ها رو پختم از حلوای فلفل که از اولین حلواهام بود و دارچین و فلفل به میزان زیاد و زردچوبه کردم داخل حلوا. تا حلوای کدو حلوایی که تازگیا درست می کنم.

:)))

موفرفری من کاش تو هم بودی و یکم از حلوای دستپخت تبسم جانت میل می کردی :)

یعنی میشه سال دیگه توی خونه خودم اشپزی کنم :))))

فقط ظرفها با تو عزیزم

اینقدر از ظرف شستن بدم میاد که نگووووو :/

توی خونه هم همیشه از ظرف شستن در میرم :))))



شبت بخیر موفرفری من

دوستت دارم :****

نظرات 2 + ارسال نظر
BoBo شنبه 25 مهر 1394 ساعت 23:58

نمی‌دونم چه مرضیه!! وقتی می‌بینیم یه وبلاگ تعداد نظرهایی که واسه پست‌هاش می‌ذارن زیاد میشه دیگه دست و دلم نمیره واسه نظر دادن! فقط می‌خونم!!
وبلاگ تو هم واسم داره اینجوری میشه! :دی
چرا همه امکانات واسه شهرای دیگه است؟!! ما چرا همسایه‌هامون حلوا نمیارن واسمون؟!!

منم یه کم این مدلی ام.
بیشتر دوستام , براشون نظر کم می ذارند.
وبلاگ من کجاش پر نظره? :)))))

ریحانه شنبه 25 مهر 1394 ساعت 21:46 http://http://ilovelife.blogsky.com/

من عاششششقِ حلوام
وای منم از گوشت خرد کردن و مرغ پاک کردن متنفرم!!
ایشالا همسـرمون این کارا رو انجام میده
دنبال همســر می گـردی؟؟
بابا بیخـیال زندگـیتو بکن!همــسر چیه

:))) دوستامم همینو بهم می گند.
می گند تا چهل سالگی وقت داری.
اما من دلم بچه و همسر و یه خانواده می خواد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد