صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :))

سلام عزیزم :))

می گند زندگی ادما بازتاب دنیای واقعی هست که خودشون ساختن 

:)))) نگم چه دنیای برای خودم ساختم بهتره موفرفری جان 

می دونی دنیای که ساختم باعث شده که من و تو تا به حال بهم نرسیم. بهتره بگم دنیای من یه دنیای نیمه کاره است. 

:))) موفرفری جان , دوست ندارم بیام غرغر کنم برات. 

فقط یه ترس مارموزی افتاده به جونم :/

باید سبک زندگی ام رو اجتماعی تر کنم. از لاکم بیام بیرون

:)) تغییر دادن سبک زندگی سخته موفرفری جان

حالا فکر من تبسم از خلوتش بخواد بیاد بیرون

:)))

دعا کن بتونم تغییرات مثبت وارد زندگی ام کنم موفرفری جان

دوستتت دارم و می بوسمت :***

و دلم

ودلم برات اندازه دل یه گنجشک شده.

شبت جیک جیکانه و تپش قلبت مثل یه گنجشک



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد