صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام موفرفری عزیزم :***

سلام عزیزم :))

حالم خیلی بهتره اما همش هوس شیرینی می کنم.

با این وضع طول میکشه بشم 40 کیلو :/

:)))) دلم می خواد باربی بشم اما سالی نهایتا 15 کیلو می تونم کم کنم. 

یعنی امسال هم 15 کیلو کم کنم 40 کیلو میشم.

راستش مو فرفری جوونم بیشتر دلم می خواد بشم 38 کیلو :))

شدم عین این دختر بچه های بی فکر تازه به سن بلوغ رسیده. 

خجالتم نمی کشم 

والا :)))))

موفرفری جوون یه چیزی بهت بگم نخندیا 

دلم می خواد نرم سر کار به جاش برم باشگاه و همش رژیم بگیرم.

یعنی یه جور ناجوری شدم :/

من از اون مدل دخترای خیلی قرتی نیستم.

اما حس می کنم هر چی لاغرتر باشم سرزنده ترم و حس نشاط می کنم. :)))))

موفرفری جانم, دلم می خواد مرد خانواده ام باشی

مردا مرد, منظورم یه مرد واقعیه

نه از این غرغروهاش

غر بخوام خودم بلدم به اندازه کافی بزنم

والا :)))))

تو صبور و عاقل و مهربون من باش

بزار حس کنم یه مرد رو در کنارم دارم

یه مرد واقعی

تو رو دارم 

:))) موفرفری جانم

من زن زندگی ام اما بعضی اوقات حرصم می گیره چرا تو توی زندگیم نیستی

اصلا چرا من سر زندگیم نیستم

دلم می خواد زود زود خونه ام رو بسازم

ساختن یه خونه زمان می بره.

کار یه روز و دو روز نیست

:))) خونه ای برات بسازم پر از رنگ و نور و احساس


شبت خوش موفرفری من

دوستت دارم و می بوسمت

شاد باش عزیزم :****

نظرات 13 + ارسال نظر
عقاید یک دلقک دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 00:36

نه بابا اصلا جدی نیستم لجم گرفت از حرفت

:) شرمنده عزیزم ناراحتت کردم.
:*****
اما در کل جدی بودن بعضی اوقات خوبه. به نظرم یه ویژگی مثبت هست.

عقاید یک دلقک یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 17:01


جلل خالق معنیه چاق رو هم فهمیدیم!!!!

گفتم الان ۸۰،۹۰ کیلو وزن داری هی میگی چاقی

خوب شکم دارم. :)
می گم خیلی جدی هستیا.
یه کوچولو ترسیدم
:********

مریم بانو پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 17:05 http://rozhan313.blogsky.com

خوووبی ؟؟
کم پیدایی

خونه خاله بودم :))
یعدفه فکر نکنی موفرفری سر و کله اش پیدا شده .
موفرفری تا اخرین دونه موی سرش مقاومت می کنه :///
گذاشته کچل شه بعد بیاد خواستگاریم.
کچل فرفری :))

لاست استریت چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 21:23

خوبه که بهتری...

ممنون مهران
:))

امین چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 18:41

38 کیلو؟ یا 40 کیلو؟ مسئله این است :))))
ببین من دماغم حدود 15 درجه انحراف داره، جوری که حتی دوستان میگن گاهی از پشت سر هم نوکش کنار گوشم دیده میشه. ولی این دماغ به کلیت چهره ام میاد. تو هم خیلی به پختگی و نیم‌پختگی و نپختگی گیر نده!
(مثالم یه کم زیادی بی ربط بود؟! واسه نپختگیمه)

منم یه گوشمم مشکل داره. :)
اما دوسش دارم یه جورایی خاصه
:))
مثالتم خیلی خوب بود :)

عقاید یک دلقک چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 16:11

ینی الان مثلا ۶۰ کیلویی میگی چاقی؟؟؟؟

56 کیلوام.
قدم 154 تاست
به نسبت استخوانبندی ایم. چاق حساب میشم :)))

حامد دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 20:07 http://followme.blogsky.com/

کی میشه بیام اینجا و پست اخر و خداحافظیت ببینم ک عنوانش زندگی
و بگی داری ازدواج میکنی...
امیدوارم هرچی زوتر این موفرفری بیادو پیدات کنه

حالل چرا صورتک گریه گذاشتی اخه حامد جان ://
تقصیر موفرفریه
چیزی بهت گفت موفرفری?
:)) تو کاریت نباشه بهش
بخند پسر جان. :)

مریم بانو یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 08:33 http://rozhan313.blogsky.com

نه گلم اصلا درست نیست این وزن آخه!
بیشتر جای رژیم سعی کن ورزش کنی ، چربی و قند کمتری بخوری ، رو فرم میای قشنگ

:))) تازگیا شدم عین اینا که فکر می کنند خیلی چاقند.
هی میرم جلوی ایینه و لپام رو می کشم ببینم اضافه داره یا نه :)))
اما نگران نباش امروز 20 تا پاستیل خوردم.
:///
سعی می کنم وسواس لاغری نگیرم. :)
ممنون عزیزم :****

من یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 08:01 http://meslehichkass.blogsky.com/

من لاغر نیستم
اما با لاغزی بیش از حد مخالفم
بخصوص تو سنین بعد از سی
یهو انگار آدم را پیر میکنه
من به جووونی و شادابی بیشتر اهمیت میدم
به اینکه پوست خوبی داشته باشم
لبخند خوبی داشته باشم
تو سنین بین بیست تا سی دنبال لاغری بودم و انجام هم دادم
اما بعد از سی دیگه نباید لاغر شد
اونم یهو بشی چهل کیلوووووو.............
من که اینکار را با طراوت پوست و صورتم نمیکنم
بیتشر بهش فکر کن

منم باید بیشتر با ورزش خوش هیکل کنم.
امان از تنبلی :))))
این که چیزی نیست یه گروه در تلگرام درست کردم جهت لاغری دوستام.
هر دو ماه یه مرتبه یک کیلو وزن کم می کنند.
:)))
خودمم بدتر هر 6 ماه یک کیلو کم می کنم.

شاهزاده ی برفی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 00:04 http://snowprincess.blogsky.com

چه اسم قشنگی واسه مخاطبت انتخاب کردی . مو فرفری
ایشالا... هرچه زود تر میاد

موفرفری ها از نظر رواشناسی مهربپنترن.
البته من اینو بعد از اینکه شروع کردم به نوشتن وبلاگم فهمیدم.
:)

مریم بانو شنبه 18 مهر 1394 ساعت 23:55 http://rozhan313.blogsky.com

40 کیلو اصلا وزن خوب و نرمالی نیست تبسمم :* 50 خیلی مناسبته

خیلی خیلی من ظریفم :)))
کوچولو کوچولو دور مچ دستم
12 سانتی متره
راه نداره دکتر کمتر شم
مثلا 38 یا همون چهل?
:*****

maryam شنبه 18 مهر 1394 ساعت 23:51

salam tabasom
ye bikhabi shabone baes shod ta weblog toro bebbinam
kheili montazer nabash!!!
man bar ax to 15 salegi ezdevaj kardam alan 4 sali mishe joda shodam va ba ye bache kocholo tanham


hamishe ba har chi hatsi ghane bash heyf az in hame khoshit ke ba hasrat begzare....age ye roz baham dos shodim to telgeram ya biroon kol zendegimo migam ta bebini mojardit cheghad delchasbe

واقعا متاسفم مریم جان
خیلی خیلی ناراحت شدم.
تاهل خیلی خیلیذسخته.
منم تصور نکردم راحته.
مثلا بهترین دوستم داره با یه ربات ازدواح می کنه. طرف بی نهایت پولداره اما حس و اینا نداره. دوستمم به شدت منطقیه.
زندگی بدون احساس برام مشکله عزیزم.
من سختی تو زندگیم گشیدم. زیاد نه اما کم هم نبوده.


کاش ادرس وبت رو می ذاشتی.
.......
عزیزم من دنبال دوسی خارج از این محیط نیستم.
چون از خودم می نویسم. دوس دارم ناشناس بمونم.
حتی قصد اشنایی و ازدواجم از طریق این وبلاگ ندارم.
اینجا همه دوستام از قلب و مغزم اطلاع دارن.
ناشناس بمونم حس امنیت بیشتری دارم.
ببخشید عزیزم :*****
ادرس وبت رو بزار با هم حرف بزنیم.

امید شنبه 18 مهر 1394 ساعت 23:14 http://Fateme-goli.blogsky.com

واااای خیلی قشنگ مینویسی
ایشالا این مو فرفری زود بیاد سر خونه زندگیش و ما هم یه شیرینیِ ناقابل از تبسم بگیریم
والا باید شیرینی بدی،من که از حق خودم نمیگذرم
اگه من بگذرم، فاطمه گلیم نمیگذره،آخه خیلی برا عاقبت بخیریت دعا میکنیم دختر

به پای نوشته های فاطمه گلی نمی رسه.
بی تعارف خیلی پخته تر از سنش می نویسه.
ادرس وبلاگ توی لینک وبلاگ هات بود.
رفتم نوشته هاش رو خوندم.
دختر خوبیه قدرش رو بدون
بی چشم داشت دوست داره.
ممنون هم از شما و هم از فاطمه گلی جان
:)))
خوشبخت بشید هر دو نفرتان
در کنار هم هر روز عشقتان شکوفاتر شه
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد