صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

یادم باشد پای پنجره تنهای کسی شعر نگویم

یادمه دوستای شاعرم که شعر می گفتند. منم می رفتم توی پست های که شعر نوشتن. احساسم رو در ارتباط با اون شعر به صورت شعر می نوشتم

البته شعر بلد نبودم

خودم اما به اون حس نوشته ها شعر می گفتم :)))

یکبار که حس نوشته هام رو رنگ شعر دادم و مکتوبش کردم پای نوشته یک دوست شاعر

ازم خواست قسمت هایش رو پاک کنم

اونجا بود که گفتم 

یادم باشد که پای پنجره تنهای کسی شعر نگویم 

:))

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم بانو جمعه 17 مهر 1394 ساعت 23:29 http://rozhan313.blogsky.com

منم همیشه دلم میخواااست بتونم شعر بگم :)) اما تبدیل میشد ب چرت و پرت

من نهایتش بتونم یه خط شعر بگم. :)))
بیشتر از یه خط قافیه به تنگ می اد
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد