صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :))))

سلام مرد من :))

این چند وقته غر غر خون ام رفته بالا.

گفتم چه کاریه بیام اینجا غر بزنم.

هر وقت حالم خوب شد میام و با هم حرف می زنیم.

بله اینجوریاست :))))

اخ مرد من نمی دونی چقدر ذهنم پر از اشوب شده. 

نه اینکه بیکارم , نشستم افکار منفی می بافم

والاااااا :))))

هوا هم سرد شد و من جایی نرفتم .

راسی موفرفری جان شنیدم مردهای شمالی خیلی خوبن.

:))) دوستم می گفت شوهر فقط شوهر شمالی.

:)))))) یعنی خیلی خیلی یهویی به این فکر کردم کاش تو یه مرد شمالی خانواده دوست و خوش خلق بودی.

دلم یه نی نی خوشگل می خواد موفرفری جوونمممم.

فقط دخمل باشه :))))

دخمل خیلی دوست دارم.

یه سفر خانوادگی هم الان دلم می خواد.

نمی دونم چه مرضی هست افتاده به جوونم که اینقدر دلم می خواد تو کنارم باشی.

تازه خبر نداری, تازگیا بی نهایت منطقی شدم. 

وای وای یعنی خیلی حوصله سر بر شدما 

بیا و ببیییین

فقط زود زود بیا :))))))

دوست دارم مرد من 

شبت خوش نازنین موفرفری من  

نظرات 1 + ارسال نظر
کویر جمعه 17 مهر 1394 ساعت 01:18 http://penman.blogsky.con

شوهر شمالی؟ بزار یه چیزی درباره شمالیا بهت بگم، زیاد حرف میزنن، بلند حرف میزنن، باهم حرف میزنن...حالا ببین میتونی باهاشون کنار بیای.

بلند حرف زدنش رو خودم شاهدم.
خیلی بده اما موفرفری من یه مرد اروم و ساکته. :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد