صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیز دلم :))

سلام عزیزم

یادمه همیشه دلم می خواست یه ادم سخت کوش باشم.

یه ادم تودار و اروم و قوی

:))) اما

اما

اما

این ادم تودار قوی که ارزوی بودنش رو داشتم. 

یه خونه خیلی بزرگ ویلای داشت که در یک باغ بزرگ با درخت های کهنسال واقع شده بود. 

مو فرفری دلم می خواست بعد یه روز سخت کاری

بعد تمام سختی های کار

نیمه شب وقتی همه خوابند بلند شم برم ته باغ

یه اتیش روشن کنم و گیتار بزنم و عاشقانه بخونم

و اون ادم سر سخت روزها , نیمه شب ها تبدیل می شه به یه عاشق محجور در ته باغ کنار یه اتیش بزرگ....

:))) می دونی موفرفری من

اینجا همون باغ بزرگی که دلم می خواد نیمه شب برم ته اون و کنار اتیش ساز بزنم و بخونم.

اما

اما 

اما

من ادم سخت کوش و.کاری روزها نیستم که شب ها پناه بیارم اینجا

من اینجا رو خیلی دوست دارم موفرفری

اینجا اتیش عشقت رو کاملا حس می کنم.

اما حس می کنم من زن مقاومی نیستم

من اهل مبارزه برای زندگی نیستم

:) من زیادی مهربونم. دوستام می گند مهرطلبم.

شایدم بی زبونم 

:)))))))

اما دلم می خواد یه زن قوی باشم و فقط روزی نیم ساعت بیام اینجا و عاشقانه برات بنویسم و کنار عشقت گرم بشم.

من می خوام قوی باشم موفرفری 

خیلی قوی

اما نیستم

و این برای من خیلی بده

نمی دونم موفرفری

تو عاشق دختری مثل من می شی

یه دختر هیجانزده شاید

که خیلی قوی نیست 

اما 

اما

اما

کنار اتیشی که ته باغ روشن کرده ساز می زنه و می خونه و عشق تو رو  توی دلش شعله ور می کنه.


می بوسمت عزیزم و دوستت دارم 

شبت بخیر موفرفری من :*****

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم بانو دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 09:07 http://rozhan313.blogsky.com

ب نظرم علی رقم این همه اشتیاق ، در واقعیت خسته ای... داری خستگس ناراحتیت رو از دیگران پنهون میکنه... گاهی آدم باید رک باشه...
چه عاشقانه ، ی باغ و شبایی ک گیتار میزنی

:)) در عین خستگی شاد بودن هنره .
البته گیتار بلد نیستم بزنم.
اما فکرشم قشنگه :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد