صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

وقتی غریبه ها مهربونتر از فامیل اند :))))

اینجا دوستای وبلاگی دارم که برام دعا می کنند. 

:)))

یا کسایی که بهم پیشنهاد کمک میدن

ممنون وبلاگی های عزیزم

یه دنیا سپاس

راستش داشتم با خودم فکر می کردم دختر خاله و پسرخاله هام با وجود اینکه پایگاه اجتماعی خوبی دارن و.کلی ادم میشناسن حاظر نیستن کاری انجام بدن.

اما شما در کمال مهربانی بهم پیشنهاد کمک میدین یا راهنمای ام می کنید.

نمی دونید چقدر خوشحالم می کنید

خیلی زیاد :))))))))))

ممنون

برای من و موفرفری دعا کنید. شاید جناب موفرفری بیخیال مجردی بشه و بیاد سر خونه و زندگیش 

:))))

ممممممممنون

:)

نظرات 4 + ارسال نظر
نازی پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 15:04

دیروز یه کوچولو بارون اومد منم که بارون میاد تند تند ارزوهامو میگم نه که درا رحمت باز میشه و اینا..: اون وسطام سه تا شوهره مهربون خدادوس مهندس دکتره خوش اخلاق نجیییییییب و کاری باری واسه اول شما بعدش دوسم و خودم از خدا خواسم فقط یادم رف بگم مال شما مو فرفری باشه

ممنون ممنون ممنون
:)))))) خیلی ممنون
باورم نمیشع یکی توی یه روز بارونی به فکرم بوده و اونقدر مهربون بوده اول منو دعا کرده.
تمام این دعاها دلم رو روشنتر می کنه.
بیشتر باورم میشه که رسیدنی در کاره.
هر دفعه خسته میشم. یه پیغام محبت امیز اینجا می بینم. و اون لحظه است که باور می کنم راهی که میرم درسته.
ممنون امروزم با خودم گفتم مگر میشه. بعد یه تجربه ناموفق :)))))
و دعای تو رو دیدم مهربونم
هنوزم توی خوشی عمیقی فرو رفتم
امیدوارم اول شما و دوستت به محبوبتان برسید. و با کسی باشید که تنور دلتون رو گرم میکنه.:)))
تنور دلت گرم گرم گرم
:***********

مریم بانو سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 21:34 http://rozhan313.blogsky.com


من که هروقت از خدا خوراکی خواستم بهم داده...الانم شیرینی عروسی تو رو میخوااام

ای جانم
ایشالله
این خوشمزه ترین و شیرینترین دعایی بود که برام کردن. :)))))
ذوق زده شدم بسیار
ایشالله شیرینی ازدواج شما و عشقتون :****

لاست استریت سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 03:15 http://mehran.blogsky.com

:)

:))))

بانو(: سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 00:50 http://banolabkhand.blogsky.com

آمیییییییییییییین((:

یه چراغ به چراغ های روشن دلم اضافه شد :)
:*****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد