صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیز دل تبسم :****

سلام عزیز دلم

ترشیده کلمه مقدسی است اینو می دونستی مو فرفری من :)))

امروز با برادرم حرف میزدم.

سر حرف شد گفت تو ترشیده شدی رفت :)))

من سنم رفته بالا موفرفری من

بهم می گند ترشیده

خنده داره موفرفری

:))))

من از. اون مدل دخترهای ام که تحت هیچ شرایطی کوتاه نمیام. ترشیده بودن رو باور ندارم.

اخ این همه کلمه اخه چرا ترشیده:)

در ترشیدگی هیچ طنزی نیست

حتی اگر فکر کنی یک کلمه مقدسه :)))))

وای تبسم مگر می خوای از باکره مقدس حرف بزنی ://

معادل باکره مقدس رو گرفتی ترشیده مقدس :/

اصلا جالب نیست :)))

بی خیالللللللللللللل تبسمی

موفرفری جان رو دریاب :)))

توی زندگی ایم یک لطفی خدا بهم کرده موفرفری جانم این هست که صورت جوانی بهم داده.

یعنی قشنگ به هر کی بگم 25 یا کمتر دارم باور می کنه.

موفرفری من, تجرد انتخاب من نبود.

تاهل دری بود که بر ای من بسته بود.

اما از انجا که اگر دری بسته بشه دری دیگه از روی رحمت باز میشه.

من موندم و سنی که کمتر از واقع نشون میده.

یه جورایی عین حیات دوباره است.

انگار بخوای در 33 سالگی 20 سالگی زندگیت رو مزه مزه کنی.

مو فرفری من :))))

نمی دونم مرد من

یعنی این واقعا یه فرصت دوباره برای زندگی کردن به جای تمام سال های هست که زندگی نکردم.

کاش تو هم روحیه سرزنده ای داشته باشی. :))

تا به جای تمام این سالهای که با هم نبودیم با هم خوشحال و شاد روزهامون رو سپری کنیم.

باور می کنی موفرفری

حس می کنم زمان برای من ثابت ایستاده :)))

شاید مسخره باشه عزیزم این افکار

شاید دارم از گذر زمان خودم رو تبرعه می کنم.

:))باور کن فقط دنبال یه دلیلم که هنوز فرصتی هست که به تو برسم عزیزم

من فقط تو رو

محبتت رو

دستای مردونه ات رو می خوام

هر بهانه ای هم لازم باشه براش میارم

حتی اگر لازم باشه ادعا می کنم زمان برای من ده ساله که توقف کرده :))))

شبت خوش مرد من :***

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 10:27 http://rozhan313.blogsky.com

حالا من برعکس چهرم بزرگتر نشون میده

چاقی, لاغری
کوتاهی و بلندی
چهره
هیچی هیچی تاثیر گذار نیستش.
اصلا مهم نیست
فقط عقل و شعور داشتن مهمه از نظر من در روابط بین افراد :))
البته جدا از بحث احساسات اینا رو گفتم. عقل و احساس مهمه
اما اینکه ما چه شکلی هستیم زیاد مهم نیست. هر چی بیشتر فکر می کنم به همین نتیجه می رسم. :)

امین شنبه 4 مهر 1394 ساعت 18:31

ترشیده خیلی واژه بدیه. چرا می‌‌گن آخه؟ :(

:)) نمی دونم والا
کاش نمی گفتند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد