صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

وقتی خود خودتی و نباید خودت رو نشون بدی

یه زمانی یه شبکه اجتماعی بود به نام پلاس :))

من و یه عالمه دختر و پسر ایرونی دیگه هم عضوش بودیم. :)

یادمه بعضی دخترا می اومدن از خوشگلی ها و محشر بودنشون می گفتند. و مدام عکسای محشر از خودشون می ذاشتند و اگر طالب ازدواج بودن سر یه سال تاهل اختیار می کردن.

یعنی یکنفری رو اونجا پیدا میکردن مزدوج شن. :)))


اونوقت من, سر گرم پست های علمی و .... بودم که خودم خیلی هاش رو نمی فهمیدم و می خوندم و می گفتم بعدا می فهمم.

یا از درونیاتم می نوشتم و از گذشته

یا رو راست می گفتم خواستگار ندارم.

:)))) راستیتش یه نوع بازاریابی هست به نام بازاریابی خود, یعنی ادما بتونند خودشون رو خوب تبلیغ کنند.

از خوبی هاشون بگند . بگند اینقدر خواستگار دارند که حد نداره و یه محیط رقابتی ایجاد بشه و یه نفری پیدا بشه که نفر اول این رقابت بشه :)

البته منکر خواستگار زیاد داشتن خیلی هاتون نیستم. خدا بیشتر بده :)

فقط این وسط داشتم فکر می کردم من خودم رو خوب تبلیغ نمی کنم :)))

دخترای رو می شناسم بعد ازدواجشون از خواستگارای زیادشون می گفتند یا مادری که پز خواستگار دخترش رو میداد که 13 سال بیشتر نداره :)))

می گم از فردا بیام از خواستگارام براتون بگم :)))

فقط موندم از کدومشون شروع کنم به تعریف کردن.

از اونی بگم که فقط به خاطر سوراخ بودن جورابش در روز خواستگاری ردش کردم :)))

یا از اونیکی که به خاطر لهجه اش ردش کردم

والا اینقدر زیاد خواستگار داشتم که بعضی اوقات داستانهاشون رو با هم قاطی می کنم :)))

نظرات 4 + ارسال نظر
ال استریت چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 06:46 http://mehran.blogsky.com

تا این حد دیگه فکر نمی کردم مهم باشه :)

مهمه , مهم :)))

BoBo سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 14:51

فک میکنم تو نت جای درستی واسه یافتن همسر نیست، گرچه میشه ازش به عنوان یک کاتالیزور و یک مکمل استفاده کرد ولی به تنهایی کامل نیست، پس فک میکنم تو نت دنبتل تبلیغ خودت نباش، مخصوصا تو این وبلاگ! بیشتر خودت باش، ینی راحت باش و لذت ببر و به این فک نکن مو فرفریت بیاد اینجاروبخونه بعد بگه بیا زن من شو!
خودت باش تبسم ...

مو فرفری من, ممکنه اینجا رو بخونه اما هیچوقت نمیفهمه من تبسممم.
چون قراره اینجا کلبه امن باشه.
من اینجا با کسی هم قرار ملاقات نمی ذارم.

منسه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 11:33 http://meslehichkass.blogsky.com/

خخخخخ
خوبی دختر
بیا بگو
خیلی هم خوبه
راستی اگه این روزها کم پیدا شدم نزار پای بی معرفتی
شلوغه کارم

بله تا باشه از این وقت نکردن ها
:****
خیلی هم عالی و محشره :))

ال استریت سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 01:52 http://mehran.blogsky.com/

سوراخ بودن جوراب به نظرم موضوعی نیست که بشه ساده ازش گذشت :)

دقیقا یکی رو می سناسم جون رنگ جوراب طرف با رنگ کت اس در روز خواستگاری ست نبود طرف رو رد کرد.
دیدی مهمه :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد