صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

چی دوست داری?

دوستم یه چالش جدید ترتیب داده به اسم چی دوست داری?

خوب این خیلی برام سخته اما می نویسم :)))


سلام موفرفری عزیز من

به نظرت من چه گل یا رنگ یا مزه و یا عطری رو دوست دارم?

مو فرفری من می دونستی دوست داشتن های زندگی من پر چربی اند :)))

می گند ادمای تپل و چاق دست رد به هیچ غذایی نمی زنند همه غذای می خورند و برای همینه که چاق و تپل اند. هی می خورند و هی چربی روی چربی میارند. 

:)))

من نمی دونم چه رنگی دوست دارم. رنگای جیغ فرق نمی کنه چه رنگی ابی جیغ, سبز جیغ, بنفش جیغ و.... رو دوست دارم. اما هیچ رنگی نیست که بتونم بگم بیشتر از اونیکی رنگ دوسش دارم. 

کلی رنگ وجود داره که حتی تا به حال ندیدمشون. 

اصلا رنگ سبز کلی طیف داره.

قرمز و ابی و بنفشو زردم همینطور.... 

اگر دوست داشتن رنگها از جنس غذا بود و میشد خوردش الان کلی تپل تر بودم چون دس رد به هیچ رنگی نمی زدم. :)))


از گل ها هم نمی دونم چه گلی دوست دارم. 

تو عزیزم ایا تمام گل ها و درخت ها و روییدنی های زمین رو دیدی?

گل ها عطر و رنگ و خصوصیات شگفت انگیز زیادی دارند.

نمیشه گفت کدومش از کدومش بهتر و قشنگتره. 

اما اگر بخوام انتخاب کنم گل های وحشی روییده شده در دل طبیعت یا بوته های خار در دل صحرا رو انتخاب می کردم به دلیل همین طبیعت وحشی و مقاوم و ازادشون

:)))))

در مورد طعم هم دیگه توضیح ندم سنگین ترم :)))

عاشق تست طعم ها و غذاهای جدیدم 

به به :))))


نوع مطالعه مشخصی ندارم.

کاش از سن کم می فهمیدم که کلی موضوعات و مطالب مختلف در حوزه های مختلف وجود داره که با توجه به سطح درک.و معلوماتم می تونم تهیه کنم و بخونم.


دوست دارم یه مزرعه دار بزرگ در امریکا باشم.

درست مثل یه کابویی 

:))) عاشق سبک زندگی مزرعه دارهای امریکای ام.

اما دلم می خواد خانوادم مثل یه خانواده ایتالیای باشه.

چند نسل یه خانواده با هم زندگی کنند.

و یه مدیریت فوق العاده بر خانواده ایتالیای حاکمه.

منظورم این هست که همیشه یه ادم باهوش در راس کارها هست. 

اما نه تا اون حد دیکتاتوری :)))) 


از زیورالات و اینجور چیزا و وسایل زندگی اگر فقط بحث خودم باشه و کسی در زندگیم نباشه ترجیح میدم زیاد لباس و کیف و.کفش و.وسایل نخرم.

شلوغی حالم رو بد میکنه. 

دلم یه کمد خلوت می خواد. 

:))) 

اما حساب بانکی پر پول رو دوست دارم.

کوله پشتی و کفش کتونی رو دوست دارم.

تجربه کردن هم دوست دارم.

نور و اب رو هم دوست دارم هر دو برام نماد روشنای اند.

بارها خواستم در مورد نور بنویسم اما زیاد مطلبی به ذهنم نمی رسه :))))


سکوت رو هم دوست دارم

منظورم سکوت هست و نه سکون

چون ادمای ساکت بیشترین دیالوگ و حرف زدن رو با خودشون دارند نه به دیگران.

در حقیقت ادمای ساکت هم پرحرفند اما بیشتر با خودشون حرف می زنند.

سکوت در نگاه یعنی. تمرکز بیشتر در دیدن

سکوت در عمل ... رو دقیق درکی ازش پیدا نکردم

سکوت در حرف زدن یعنی بیشتر با درون خودت حرف بزنی 

سکوت در لبخند زدن یعنی تبسم

همه اینا به معنی فکر کردن بیشتر هست و هوشیارتر عمل کردنه


می دونی همسری با وجود کلی چیزای خوبی که در دنیا برای دوست داشتن هست من نمی تونم از بینشون انتخاب کنم. :)))

فکر کنم همین جستجو.و گشتن برای دیدن و کششف رنگ ها و طعم و گل ها و بو های جدید برام به اندازه کافی قشنگ و دوست داشتنی هست.

اما یک چیز این وسط برام عذاب اوره.

اینکه من تلاش چندانی نمی کنم. 

برای هرچه بیشتر و دیدن :)))

من بیشتر شعار میدم و از این بابت شرمنده خودم هستم. :/



نظرات 4 + ارسال نظر
مندوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 10:43 http://meslehichkass.blogsky.com/

کجایی دختر
کم پیدا

بلاگ اسکای اجازه نظر دادن توی وبلاگت بهم نمیده.
نظراتم رو.گذاشتم در قسمت پیغام وبلاگت
بنایی داریم :))

امین یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 22:13

- به خدا شاهکاری شما. حالا من هی می‌گم شما بگو نه.
- یه ناشر می‌شناسم. می‌خوام وبلاگت و نشونش بدم. شایدم منتخبی از پست‌ها رو بردم براش. مطمئنم فروش خوبی می‌کنه و پول خوبی توشه!!!

سلام
ممنون :))
نمی دونم در مقابل این تعریفتون چی بگم.
واقعنی ذوق کردم.
موفرفری بفهمه به کل از هیجان کچل میشه.
:)))
تشکر تشکر تشکر

مَن‌ها یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 11:45

سلام. چرا کمتر به وبلاگم سر می‌زنی؟

سلام
همیشه وبلاگت رو می خونم. :))

من یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 08:51 http://meslehichkass.blogsky.com/

وای
گل کاشتی
عالی بود
چه کیفی کرد همسر مو فرفری از این پست
هورا
هورا

موفرفری دوست داشتنی من :)))
دلم براش تنگ شده.
حتما همینطوره
:*** بوش به روی ماهت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد