صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

شاید درست نباشه. شاید مهمم نباشه :))

خوب من اینجا خیلی در مورد خودم می نویسم.

اخه من در خودم گیر کردم :)))

نه مغرورم و نه خودخواه اما.....

اما مشکلاتم رو با نوشتن حل می کنم. :)))

.........   

چندین موضوع ناب برای نوشتن به ذهنم رسید اما به ثانیه نرسید که از ذهنم پرید :)))

حافظیه ام اندازه حافظه ماهی شده.

نمی دونم ماهی که خوردنش برای مغز عالیه. خودش چرا حافظه اش تعطیل هست :)))

..............

بروم کوه بکنم ایا?

وبلاگ خوندن یک چیزی که خوب بهم یاد داد این هست

وبلاگ های زیادی بخون, خودت رو محدود به خوندن چند وبلاگ نکن. :)))

اینجوری می فهمی درهای دیگه هم برای باز شدن وجود داره. :))))

.......

الان حس شدید ندونستن دارم.

انگار هیچ چیزی به من اضافه نشده.

اینحور وقتا مغزم عملا دچار یاس میشه. 

نوشتم دیگه نمی اد :))))

.........

چند بار هوس کردم برم پسری و پیدا کنم و باهاش چت کنم. :)))

گوش خودم رو پیچوندم که تبسم حق نداری دنبال کار بیهوده بری :/

.........

توی خیابون چند تا دختر قد بلند و خوشگل دیدم.

خداییش محشررررر بودن :)))

قد اوووف

هیکل محشر

:))) اونوقت من دو تا کیسه خرید دستم بودد. نمی دونستم شالم روی سرم مرتبه یا نه

.........

دلم از این چینگول مینگول های می خواد که دخترا می خرند

گوشواره, دستبند و انگشتر و کش سر :))))

..........

به این نتیجه رسیدم برای مرد ایده الم هیچ فاکتور سفت و محکمی  ندارم. ( منظورم در مورد ظاهر و هیکل هست)


قبلا فکر می کردم از مرد جا افتاده خوشم میاد. بعدا فهمیدم مردهای همسن خودم یا جوونتر هم برام جذابترند.

فکر می کردم از مردهای با قد متوسط خوشم میاد دیدم از مردای قد بلند هم خوشم میاد

خلاصه فکر کنم باید بی خیال معیارهای فیزیکی شم. :))))



نظرات 3 + ارسال نظر
BoBo شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 20:22

معیارهای فیزیکی :))

:)))
اینطوریاست که اینطوریاست :)

من شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 17:04 http://meslehichkass.blogsky.com/

امروز رفتی دنبال کار؟
نیومدی اصلا؟

کاش دنبال کار بودم.
سرم شلوغ بود حسابی :)))

من شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 09:09 http://meslehichkass.blogsky.com/

خیلی رو راستی
چقدر با خودت بی دغدغه ای
چقدر خوبه که آدم اینهمه به خواسته هاش توجه کنه

بعضی اوقات خنده ام می گیره. :))
در زندگی مسایل مهمترم هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد