صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :))

سلام عزیزم

بعضی وقتا فکر می کنم اومدم بهت گزارش کار بدم عزیزم.

یا از اب و هوا تعریف کنم :))))

از بس روزمرگی ها عین همه و هیچ حرفی جز تعریف همین روزمرگی ها ندارم که بزنم :))

درست عین زن و شوهرهای که یک عمره با هم زندگی می کنند و دیگه هیچ حرفی برای زدن به هم ندارن :))


عزیزم امروز کتابی در مورد چهره شناسی خوندم.

نوشته بود موفرفری ها مهربونند :)))

نظر منم همین بود. منم شدید به مردی احتیاج دارم که حس خوبی بهم بده. 

:))) زندگی منم در حال گذر هست همسری

چقدر دلم می خواد یه خانواده بزرگ داشته باشیم با بچه های شاد و خندون :)))

از اون خانواده ها که روزهای تعطیل دور یه میز 12 نفره می شینند و در بین سر و صدای بچه ها غذا می خورند.

راسی تو به عشق اعتقاد داری.

دوستم می گفت مردا که پا به سن می ذارند فقط دلشون می خواد یه خانواده داشته باشند یه خونه و همسری که منتظر اومدنشون هست.

یعنی هر چقدرم در جوانی از تاهل گریزان باشند . پا به سن که می ذارند دنبال تشکیل خانواده اند 

:))) فکر کنم اخر سر با یه مرد میانسال ازدواج کنم.


نمی دونم چند سالته موفرفری من

من تا به این سن با مرد جوانی نبودم یعنی نه زندگی کردم و نه دوست پسر داشتم. :))

احتمالا وقتی با هم اشنا بشیم هر دمون سنی ازمون گذشته.

دو تا ادم عاقل و پخته که کنار هم قرار می گیرند. :)))

نمی دونم چه لذتی داره وقتی جوونی با کسی باشی.

 

موفرفری عاقل و پخته من, نمی دونی چه لذتی می برم وقتی دخترا و پسرای جوان رو با هم می بینم.

جوانی کردن در کنار هم لذت بخشه.

:))) 

مگر نه ?

البته عزیزم. در مورد خودم قول نمیدم عاقل و فرزانه باشم.

:)))

دلم برات تنگ شده.

دوستت دارم

شبت بخیر عزیزم :****

نظرات 5 + ارسال نظر
BoBo شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 00:45

"من تا به این سن با مرد جوانی نبودم یعنی نه زندگی کردم و نه دوست پسر داشتم. " اگه برگردی چن سال قبل همین راه رو می‌ری؟

یکبار خواستم روشم رو تغییر بدم.
اوایلش با هر کی درخواست یه قرار میدادمیرفتم سر قرار.
بعدها هدفمندتر رفتم سر قرار.
اما عموما یک نفر رو حداکثر دوبار دیدم و نه بیشتر.
اگر جوانتر بودم. ترجیح میدادم خانواده ام هم روی روابطم نظرات داشته باشند و بدونند با چه پسری دوستم.
مخفی کاری از خانواده وحشتناکه
در صورت همراه بودن خانواده در جوانی شاید دوست پسر اختیار می کردم.
اما در این سن بیشتر عاقلانه است ادم دنبال شریک زندگی باشه.
:)))

پدر من از اون متعصب ها بود جوانی ما در مرزبندی کامل گذشت

من جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 23:22 http://meslehichkass.blogsky.com

سلام
امشب هنوز نیومدی! ؟
کجایی

داشتم به جان موفرفری غر غر دلبرانه می زدم.
:)))

nazanin.54 جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 00:29 http://myterritory54.blogsky.com

سلام سلام

از آشنایتون خوشوقتم
عجب دست به قلمی...خیلی جالب و سریع حست رو منتقل میکنی
بازم به وبلاگت میام
متفاوت مینویسی. به دلمدمیشینه
وقت داشتی دست به قلم من رو هم ببین

ممنون عزیزم
قلم شما خیلی خوبه
نوشته هاتون رو خوندم
:))
نوشتن عالیه.

من جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 00:20 http://meslehichkass.blogsky.com

این شاهزاده ی رویاهات
با اون گیسوی فر دار
خیلی زود پیداش میشه
قبل از اینکه میانسال بشه
آخه میخواد بابای بچه های قد و نیم قدت بشه

من جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 00:18 http://meslehichkass.blogsky.com

تو همیشه جوون میمونی چون دلت جوانه

دلم می خواد همسری هم دل به نشاط باشه.
منظورم همش بخنده نیستا. :)
منظورم از اون مردا است که با شادی مشکل ندارند ومانع خندیدنت نمیشند و باعث دلگرمی اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد