صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

من

چالشی که دوستم پیشنهاد داده. 

اینکه هر چی در مورد خودتون می خواد بنویسید.

من

من منم. نیمه گمشده لبخندی که همیشه دوست داشتم داشته باشم

من تبسمم :)))

عاشق نوشتنم 

و دوست دارم همسر اینده ام وقتی منو در حال مطالعه می بینه عاشقم بشه.

خوب سی و سه سال دارم

زندگیم شبیه یه طناب بزرگ بود که کل وجودم رو اسیر گره هاش کرده بود.

اما این برام قابل قبول نیست و شرایطی که الان دارم برام توجیه نمی کنه

نه کاری دارم و نه خانواده ای

:))) 

من عاشق خانواده ام هستم

بعضی اوقات فکر می کنم اگر خانوادم نبودن من می رفتم و می رفتم و می رفتم :)))

پرواز رو دوست دارم

عاشق درک زندگی و لذتهای زندگی ام.

و عاشق داشتن بچه

می دونید یه کار دیگه هست که خیلی دوست دارم.

اونم حرف زدن با موفرفری هست.

الان حتی شبا بهش شب بخیر می گم و صداش رو می شنوم که می گه شب بخیر تبسم. :)))

امروز صبح حتی بهم سلامم کرد :))))

من پیاده روی و حرف زدن با مادرمم خیلی دوست دارم. 

خیلی زیاد

امروز مامانم دعوام کرد گفت دیگه حق ندارم وقتی خوابه هی صداش کنم و بغلش کنم و بوسش کنم. :)))

گفت بد خوابش کردم :)))

خوب اگه نگید دختر بدی ام. سر به سر گذاشتن مادرمم دوست دارم.

سکوت

مترسک

چشم

افکار بزرگ

دویدن

ادمای محکم و مهربون

درخت

و نیمکت دو نفره

رو هم دوست دارم

پختن غذاهای مختلفم دوست دارم اما دست پختم یه جورای... هستش.

شما نقطه چین رو با گل و بلبل و بذر سبزی پر کن :)


هیچوقتم هیچی نمیدونم :)


نظرات 3 + ارسال نظر
محراب دل پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 22:36 http://mehrabdel.blogsky.com/

به به چه گلهای قشنگی
ممنونننننننن :))))

محراب دل پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 22:35 http://mehrabdel.blogsky.com/

سلام
مث همیشه زیباست
امیدوارم مانا وبرقرار باشید

ممنون اقا تورج
مانا و برقرار و زنده دل باشید. :)))

من پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 09:36 http://meslehichkass.blogsky.com/

من فهمیدم
تو بینظیرررررررررررررررررری

بی نظیر , قوی, با اراده, همه همه توی عزیزم :)***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد