صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :)))

سلام عزیزم

خندم میگیره از این دختری که هستم از فکرهای که به عملی شدنشون فکر می کنم.

می دونی چیه همسری

ما ادما بعضی روزها از عادی بودن فراری هستیم.

دوست پولداری و صد البته بی نهایت مهربون و باشخصیتی داشتم که می گفت من مهربون و باهوش هستم و چهره زیبا و گیرایی دارم :))) ( البته این نظر دوستی هست که دوستم داره)

به نظر منم اون خیلی متواضع بود و باهوش و با منم خیلی خوب بود. :))

دوستم خواستگار خیلی داشت. خیلی زیاد

:)) اخرش هم از بین اونهمه خواستگار, با مرد رویاهاش ازدواج کرد. که حقش بود و لیاقتشم داشت.

شاید به نظرت مسخره بیاد حرفم همسری.

خیلی سردرگمم :)))

این مقایسه ها دست از سرم بر نمی داره.

اگر منم پولدار بودم تو پا پیش میذاشتی مگر نه ? :)))

خیلی زشته که ادم بخواد با زیبای و پول کسی رو سمت خودش بکشونه نه با شخصیتش://

منو ببخش که این حرفا رو میزنم :)))

واقعا ببخشم

اظطراب دارم فرصت مادر شدن رو از دست بدم.

دو روز دیگه که سنم رفت بالا این زیبای متوسطم ندارم.

:)) من دختر پولداری نیستم همسری جان

عزیزم

من یه دختر عادی ام. که نمی دونه از چه راهی به تو برسه :)))

قبلا فکر می کردم باهوشم هستم.

اما ادمی به سن من که توی زندگیش نه کار داره و نه خانواده نمی تونه ادعای باهوش بودن بکنه. 

:))تمام سرمایه بدردنخور من در تمام طول زندگیم همین چهره ای هست که دارم. 

:)))))) دلم زندگی می خواد. یه زندگی واقعی.

بدون همیشه برات می نویسم.

حتی اگر نیای :)

می دونی عزیزم

دستام تهی تر از اون هست که تو رو داشته باشم.

نه کاری دارم

نه ماشینی

نه وجه اجتماعی

:)) هیچ هیچ ام , جان تو

حق داری پا پیش نمی ذاری.

به نظرت عزیزم , چه چیزی وجود یه زن رو ارزشمند میکنه?

ارزش های انسانی?


نمی دونم عزیزم

:)) دلم می خواد شبانه روز کار کنم و پولدار شم. 

اما گذر زمان بدترین دشمن ادمه.

ااگر زندگیم به بیهوده بگذره و نتونم خانواده تشکیل بدم. تکلیف کوچولوهای نازی که دلم می خواد داشته باشم چی میشه ?

:))) ببخشید عزیزم امشب کمی مظطربم

بیکاری و از طرفی اینکه تا مدتی وقت کارکردن و دنبال کار گشتن ندارم اعصابم رو به فنا داده.

همش فکر می کنم اگر پولدار بودم وضعم بهتر از الان بود. :)))

شاید تا الان دیده بودمت و با هم اشنا شده بودیم .

خیلی دلتنگتم. خیلی زیاد

دوستت دارم مرد من :***


نظرات 5 + ارسال نظر
BoBo شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 01:15

این پستت فوق‌العاده بود ... فقط همینو می‌گم

ممنون :)))
خودش کلی حرفه

siamak پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 01:20 http://shaksi1168.blogsky.com

ادرسو یادم رفت... عذرمیخام حالا لینک کن

بله :)))

بهنام پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 00:38

منم مثل تو ام با این تفاوت که من پسرم. شاید نتونی باور کنی که یک پسر تو رو درک کنه ولی من الان دقیقا تو رو درک می کنم

امیدوارن مشکلاتت رفع بشه بهنام.
خوشبخت خوشبخت خوشبخت خوشبخت بشی :)))

من پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 00:13 http://meslehichkass.blogsky.com

سلام تبسم جان
اضطراب را از خودت دور کن و با تمام قوا برای چیزهایی که میخوای تلاش کن
باور کن که هیچ چیز به سادگی و بی تلاش به دست نمیاد
همیشه اون چیزی را که میخوایم اونجایی پیدا میکنیم که کمتر میگردیم
حتی ثانیه ها را ب زنجیر بکش
از لحظه لحظه زندگی استفاده کن
دنبال کار بگرد
همیشه روزنه ای هست
امیدی
و خدایی که در این نزدیکیست

یه کوچولو :))) خودم رو خالی کردم.
یکماه اینده خیلی گرفتارم. خیلی زیاد ://
بی نهایت دلم می خواد برم دنبال کار.
همین یکماه باقی مونده هم امانم رو بریده :/
:)) دقیقا هیچ چیز با ارزشی بدون تلاش بدست نمیاد.
ممنون از حرفات خیلی خوب و عالی بود.
مخصوصا ایت جمله ات که همیشه اونچیزی رو که می خوام جای پیدا می کنیم که کمتر می گردیم.
به نظرم تو موفقی :))
و با پشتکار :)

siamak پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 00:08

با افتخار لینک شدید.ممنون میشم لینک کنید.

:)) با کدوم ادرس?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد