صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :****..... درنای کاغذی

سلام عزیزم

یه داستانی هست که می گه اگر 100, تا درنای کاغذی بسازی ارزوت براورده میشه. :)))

نمی دونم جرا درست کردن 100 درنای کاغذی اینقدز برام سخته :)

می دونی عزیزم 

من نوشتن رو به ساختن درنای کاغذی ترجیح می دم.

:))))

نمی دونم چند نامه دیگه باید. برات بنویسم تا بیای 

:))))

نظرات 4 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 17:01 http://meslehichkass.blogsky.com/

:*****
راسی هرزگاهی درقسمت پیغام ها برات. پیغام می ذارم.
ادرس ایمیلم الکی هست. :))
منظورم اینکه ممکنه در جمیل قبلا کسی به اسم خودش ثبت کرده باشه :///
مجبور شدم ادرس جمیل بدم و گرنه احازه گذاشتن پیغام نمی داد :/

من سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 14:39 http://meslehichkass.blogsky.com

چیه قصه ش
چه قشنگه
مثل اون قصه ای هست که من شنیدم هزارتا قلب کاغذی درست کنی و روی هرکدوم ی جمله مثبت بنویسی و هزارجای مختلف دونه دونه بزاری تا به آرزوت برسی....
فکرکردم اینا اعتقادات اروپایی هست
تبسم جان حسای خپب منتقل میکنی

فکر کنم یه افسانه ژاپنی یا چینی هست.
اتفاقا ویکی پدیا در مورد درنای کاغذی یه اطلاعات جالبی داده بود. نحوه ساختش تا سالها جز اسرار بوده. :)))
خیلی جالبه نه :)

BoBo سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 12:50

خو یکی ساختن درنا رو به ما هم یاد بده!

بزنی ساخت درنای کاغذی. در نت
کلی صفحه باز میشه.
:)) خیلی راحته. یکم دقت می خواد زودی یاد می گیری.

پریسا دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 23:18 http://parparak1313.blogsky.com

چقد خوبه اینجا...کاملن جدی میگم...حسش خیلی خوبه...هزار تا آرزوی خوب واست :*
درنا ساختن سخته...صد بار بسازی و صد باز ارزو کلی و صد بار امیدوار شی و با تموم شدن هر دونش کل حسای حسای خوب بپره و ...
من ساختم...نشد...نامه بهتره :)

:))) ممنون
نوشته شما هم کلی حس خوب بهم داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد